Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ağustos '21

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Çıkarın hayatınızdan

Çıkarı olmadıkça, telefonlarınıza ve mesajlarınıza yanıt vermeyenleri, kalp kıranları, kendinden başkasını düşünmeyenleri, saygısızları, nezaketsizleri, samimiyetsizleri, iki yüzlüleri, size değer vermeyenleri, "Küçük dağları ben yarattım." diyenleri, şan ve şöhretten başı dönenleri, bencilleri, duygusuzları, vicdansızları hayatınızdan çıkarın. Bunu başarırsanız hayatın keyfini çıkarmaya başlarsınız ve enerjinizi korumuş olursunuz. Kendinize en büyük armağınınız bu olur. 

Ben yıllar önce bir karar aldım, sağlığımı bozan, yaşama sevincimi yok eden, enerjimi çalan insanları hayatımdan çıkarmaya karar verdim. Bu kararı iyi ki almışım, bunu yapmasaydım, sağlığımdan olacağım gibi üretkenliğimi de yok edecektim.

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..