Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '07

 
Kategori
Anne-Babalar
 

Çıkarsız tek sevgi

Çıkarsız tek sevgi
 

20’ li yaşlara kadar, fazla kıymet bilinmez anne baba sevgisinin. Doğruyu söylemek gerekirse, her söylediklerine ister istemez burun kıvırırız. Okul dönemlerinde, derslerden bunalırız, evde eli öpülesi annelerimizden çıkartırız acısını.Babamızın söyledikleri, doğru bile olsa inat edercesine, tersini yaparız. Anlayamayız aslında attıkları her adımda bizi düşündüklerini...

Aradan seneler geçer, evleniriz. Ama anne - baba gözünde, halen büyümeyen çocuklarıyızdır aslında. Her ne kadar, avuçlarından uçup gitsek de..

Sana bakışlarından anlaşılır. Hep bir endişe doludur..Mutlu musun? diye sorarlar, konuşmasa da, öpülesi gözleriyle..

Şu an onların varlığını bilmek dünyanın en mutlu insanı kılıyor beni.Arkamda, beni asla yıkamayacak duvar olduklarını bilmekJ, tüm kötü yaşanmışlıklara rağmen...

Kıymet bilmek, ne eşin, ne de arkadaşın verdiği değer.Yerini tutmuyor, sizin sevginiz gibi olmuyor.

Dünyanın en şanslı insanı hissettirdiğiniz için yürek dolusu teşekkür ediyorum ve şükrediyorum, yanımda olduğunuz için.

Bir hikaye vardı, hemen hemen hepimiz okumuş veya duymuşuzdur. Yeni doğmuş bir bebeğe, Allah’ın huzuruna çıkartılıp, dünyada nelerle karşılaşabileceği anlatılır. Bebek, kötülüklerle nasıl mücadele edeceğini, korunacağını sorar?

*Senin için bir melek yarattım, o seni tüm kötülüklerden koruyacak...

*Peki ben onu nasıl bulacağım?

*Merak etme.O seni bulacak...

*Peki adı ne?

*Adının önemi yok, sen ona anne diyeceksin...der. ( kısaltılmış haliJ)

Anne bir melektir.Aşkın, sevgilerin en büyüğüdür.Anne doyumsuzdur, vazgeçilmezdir. İyi ki varsınız, iyi ki yanımdasınız..

Nilüfer

Eylül 2007

 
Toplam blog
: 18
: 661
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

Hayatın ne kadar çabuk geçtiğini, insanın en fazla hissettiği yaştayım Baltalimanı Behçet Kemal Ç..