Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '08

 
Kategori
Kitap
 

Çılgın Günler Türkiye

Çılgın Günler Türkiye
 

Kitap aldığımda ilk olarak yaptığım iş, iç kapağa tarih atmaktır.

Antalya Migros alışveriş merkezindeki DveR mağazasında aradığım kitaptan son iki adet kalmıştı, birini ben aldım. 11.12.2007 tarihini atmışım "Çılgın Günler Türkiye" kapağına.

Blogdaşım Kemal Kara (Solohan) yazmıştı, “Çılgın Günler Türkiye” adlı bu mizah ürününü. Kendisi de yazdı, başka bloglarda da değinildi. Ama ben kendisine yazdığım yorumda; ‘beğenmeyene parası iade’ koşulundan bahsetmiştim. Malına(!) güveniyor olmalıydı ki, sevgili Solohan pek oralı olmadı, teşekkür etti sadece.

Kitabı alıp iki günde okumuştum ama, yazmaya fırsat bulamamıştım. Her fırsatı bu aralar müzik için kullanmıştım, “Çılgın Günler Türkiye” için ancak fırsat doğdu.

Şu ana kadar eski ev sahibiyle benim de karşılaşma şansım olmadı, o nedenle birlikte birer ‘oh!’ çekebiliriz.

Bir kere, bir emeğin vitrine çıkması konusunda Solohan dostumuzu kutlamak gerek.

Hepimiz biliyoruzki, MB da birçok arkadaşımız kendisini örnek alacak, ürettiklerini kitap reyonlarına/vitrinlerine taşıyacaklar.

Bu blogun tüm okurlarına öneririm Milliyet Blog’dan çıkan ‘Yılın Mizah Fırtınası’ yazarının bu güzel ürününü. Editoryal bir engele takılır mı ederiyle ilgili bilgi vermem bilmiyorum ama yine de belirteyim; (DveR da) 6 YTL bu çalışmanın fiyatı.

Birbirinden güzel 19 minik mizah öyküsünden oluşturulmuş...

..................

Vardığım yargı:

Mizah da olsa, 2025 yılında ülkeyi popçunun yönetmesine bile razıyım!..

Ülkemizde gördüğümüz, yaşadığımız ve tanık olduklarımız, ‘donum sende kalsın’a da razı etti beni!..

Oysa gidiş; “sarığım sende kalsın” a doğru!

Bütün korkum, 2025’i göreceklerin; bırakın müziği, eğlenceyi... mizahı bile göremeyecekleri şeklinde!

Kahramanımız, bakalım benim korkularımı da değiştirebilecek mi?..

................

Solohana'a da müjdeyi vereyim: Paramı geri istemiyorum, "param sende kalsın" haketmişsin!..

 
Toplam blog
: 355
: 1099
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1960 Ankara doğumlu bir Çankırılıyım. İşimin burada olması nedeniyle, Antalya'da yaşamaktayım. Ti..