Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '10

 
Kategori
Doğal Tedaviler
 

Cilt bakımı

Merhaba arkadaşlar. Sizlerle paylaşmak istediğim birkaç sihirli formülüm var. Cildinizi hem besliyor, hem arındırıyor hem de güzelleştiriyor. Ben her hafta düzenli yapıyorum ve arkadaşları cildimin çok güzel olduğunu söylüyor. Ama size bir sır vereyim mi onlara bu formülleri vermedim. Hadi hemen deneyip bana sonucu yazın. Bekliyorum.

1.peeling: 1 kaşık irmik, 1 kaşık bal. İrmik ile balı karıştırıp, yüzümüze hafif masaj yaparak yayıyoruz. 3-4 dakika masaja devam edelim. 5 dakika sonra yıkayalım. Ellerimiz için de uygulayabiliriz. Sonuç; yumuşacık ve temizlenmiş bir cilt. Yıkadıktan sonra nemlendirici krem uygulayalım. Haftada 1 kez yeterli. (Uyarı: sivilceli ciltler için uygun değildir.)

2.maske. 1 kaşık yoğurt, 1 kaşık bal . Yoğurt ile balı karıştırıp, yüzümüze ve boynumuza uygulayalım. 15 dakika sonra ılık su ile yıkayıp, nemlendirici krem sürelim.( Her cilt için geçerlidir.)

3.maske: 1 kaşık yoğurt , 2 kaşık limon suyu. Yoğurt ile limonu karıştırıp, yüzümüze uygulayalım. 15 dakika sonra ılık su ile yıkayalım. ( Sivilceye ve siyah noktalara iyi gelir.)

4.maske: 1 yumurta beyazını biraz çırpıp yüze ve boyuna sürelim. Kuruyunca yıkayıp, nemlendirici krem sürelim. (Her cilt tipine uygundur, kırışıklığa iyi gelir.)

Şimdilik bu kadar. Hoşçakalın.

 
Toplam blog
: 61
: 486
Kayıt tarihi
: 16.02.10
 
 

Yazmak, ekmek gibi su gibi.... Ruhumun nefes alması gibi.... Hayatı tanıyabildiğim, kavrayabildiğ..