Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '13

 
Kategori
TV Programları
 

Cimcime akrobasi– dört dörtlük bir kareografi ve bir araba dolusu harika yetenek: yetenek sizsiniz

Cimcime akrobasi– dört dörtlük bir kareografi ve bir araba dolusu harika yetenek: yetenek sizsiniz
 

İlk sahneye çıkışlarında ben de sorun yaşayacaklarını düşünmüştüm Cimcime Akrobasi Grubu’ nun… Çünkü son derece amatör ruhlu, iyi niyetli ama profesyonel olduuklarını düşünmeyeceğiniz bir havadaydılar… Ama şovlarına başladıktan sonra finale gelene kadar o kadar vurucu ve zorluk derecesi üst düzey hareketlere imza attılar ki, en küçüklerinden en büyüklerine kadar hepsinin bu performansa çok çok iyi hazırlandıklarını gördük…

En küçük bir uyum problemi dahi yaşamadan, kelimenin tam anlamıyla dört dörtlük bir gösteri sunarak, almalarını beklediğim yüzdenin çok üstünde olan bir puanla, yani % 91 lik bir puanlamayla yarı finallerin yolunu tuttular… Yanlış anlaşılmasın bu puan onların analarının ak sütü kadar hakkı bir sonuçtu…

Ama salonun Grup Cimcimeye o kadar pozitif gözlerle yaklaşamayacağını düşünüyordum… Beni kafamdaki her tür kategoride yanıltmış olmaları bakımından da hepsini bir kere daha canı gönülden kutlamak istiyorum huzurlarınızda… Final yolunda şans ve oylar yanlarında olsun…

Eğer aynı disiplini ve usta işi kareografiyi tutturmayı başarabilirlerse, finallere kadar gidebileceklerini düşünüyorum… İşte o vay anasını dedirten, beklemediğim kadar parlak performanslarının video linki… Bu da aynı performansın Acunn.comdaki video linki…

Herkese keyifli seyirler dilerim efendim…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

http://www.hayatveinsan.com/cimcime-akrobasi-dort-dortluk-bir-kareografi-ve-bir-araba-dolusu-harika-yetenek-yetenek-sizsiniz-turkiye-2-tur-17022013-video-linki-dahil/

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..