Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ocak '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Cinsel içerikli sitelerden kopamıyor

“32 yaşında bir kadınım. Eşimle 8 yıldan bu yana evliyiz.

Eşim son bir yıldan bu yana sabah akşam bilgisayarın başında cinsel içerikli siteler arasında dolaşıp duruyor. Bu sitelerden bir türlü kopamıyor.

Bu nedenle beni de işini de ihmal etmeye başladı.

Kendisiyle bu konuyu defalarca konuşmaya çalıştım. Ama her defasında bana bağırıp çağırdı.

Bundan 10 gün kadar önce yine tartıştık. Bana karşı hakaretler yağdırdı. Bu da yetmiyormuş gibi bir de şiddet kullandı. Ben şu anda annemlerde kalıyorum.

Boşanmayı düşünüyorum. Lütfen bana yol gösterin.”

 ***

Değerli okurum, elbette ne yapacağınıza siz karar vereceksiniz.

Ancak boşanmaya karar verirseniz, işte haklarınız:

*Öncelikle size şiddet uygulayan eşinizi evden uzaklaştırmak için aile mahkemesine başvurabilirsiniz.

*Bu tür davranışların evlilik birliğini temelinden sarsacağı açıktır. Çünkü evliliğin temeli, karşılıklı sadakat, güven ve saygıdır. Ayrıca size karşı şiddet uygulaması ve hakaret etmesi ağır kusurdur.

*Eşlerden birinin bu yükümlülüklere aykırı davranması evlilik birliğini temelinden sarsar.

*Dava açmaya karar verirseniz, davanızı, evlilik birliğinin, ortak hayatı sürdürmeleri kendilerinden beklenmeyecek derecede temelinden sarsılması nedenine dayandırarak açmanızın doğru olacağını düşünüyorum.

*Ayrıca bu davada maddi ve manevi tazminatla birlikte nafaka da talep edebilirsiniz.

*Boşama davası açmak istemez, evliliğinizi sürdürmek isterseniz eşinizle birlikte mutlaka bir aile danışma merkezine gitmelisiniz. Önemli olan sizin ne istediğinizdir.

***

Her şeyin istediğiniz gibi olması dileğimle…

 hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 Cengiz Hortoğlu

 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..