Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '09

 
Kategori
Mizah
 

Çiyinmeye firsatu olmadu...

Çiyinmeye firsatu olmadu...
 

Tavsan


> Temel ava çikmis, eli bos dönmemek için kasaptan bir tavsan almis. Fadime,
> - Ha pu netur, soyulmus tavsani nasil avlaysun?
> - Sex yaparçen yakaladum, çiyinmeye firsatu olmadu...


> 106 - Okyanus


> Temel, yolda giderken Cemal e rastlamis.
> - Önümüzdeçi ay okyanusa paluk avlamaya cideyrum, demis.
> - Pen seni hamsi avlar pilirtum?
> - Dogridur, ama son günlerde gözlerim pek iyi görmeyi...


> 107 - Bit Yenigi


> Temel, bozulan saatini tamirciye götürdü. Saatçi kapagi açti, saatin
> durmasina yol açan küçücük bir karincayi üfleyip çikardi, Temel e
göstererek :
> - Iste bundan... dedi.
> Temel parmagini sakagina götürdü :
> - Uyy... Pileydum bunda bir bir yenugi oldugunu amma, içindeki makinistün
> ölmüs oldugünü hiç tüsünemedum...


> 108 - Aldatmis


> Kahveye iriyari, öfkeli bir adam girdi; olanca sesiyle bagirdi :
> - Ahmet kim?
> Kimse agzini açmadi. Adam bir kez daha bagirdi :
> - Ahmet hanginiz? Çabuk karsima çiksin!
> Sonunda ufak tefek, çelimsiz biri yerinden kalkti :
> - Benim.
> Kabadayi yumruklarini sIkIp üstüne atladi, pestilini çikarincaya kadar
dövdü.
> Kahvedekiler yerlerinden kimildayamiyorlar, neredeyse soluk bile
alamiyorlardi.
> Kabadayi gittikten sonra dayak yiyenin basina üsüstüler :
> - Hastaneye götürelimmi?
> Yerde kanlar içinde yatan adam, bir iki yutkunduktan sonra konusabildi :
> - Nasil kandirdum enayiyu. Benim adim Temel. Amma nasil inandirdum oni!..

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..