Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

24 Ekim '17

 
Kategori
İlişkiler
 

Çocuğuma Masal Okuyacak Bir Baba Arıyorum (!)

Çocuğuma Masal Okuyacak Bir Baba Arıyorum (!)
 

Sevilay Öztürk ''Melekler Yüreğinizden Öpsün''


100 kızdan 99'undan "Banka hesabı dolarlı eurolu, arabası, yatı, katı, evi olan ve bunlara ek olarak yakışıklı, başarılı ve de kaslı bir erkek modeli'' tercih ettiğini her gün duyuyorum ve ''Allah versin'' diyorum!..

Amma velakin, 100 kızdan 1 tanesinde de ''çocuğuma uyumadan önce masal okuyabilecek kadar sevgi dolu ve merhametli bir erkek istiyorum!'' diyen çıksa ya...
Yok!
Olur mu ?
Allah bilir...
Bel ki de vardı da ... :(

***
3. kitaptan sizin için arakladım :)

Sabiha Rana - Melekler Yüreğinizden Öpsün

 

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..