- Kategori
- Sertifika Programları
Çocuklara drama eğitimi

TİYATRO AÇIKÇA YENİ EĞİTİM DÖNEMİNDE ÇOCUKLARI AĞIRLIYOR.
ÇOCUKLARLA DRAMA ÇOCUK- GENÇ GRUPLARI
Yaratıcı Drama Atölyesi; 2010 Ekim ayından itibaren Pazar günleri 11:30-12.30 saatleri arasında Kadıköy'de gerçekleşecektir.
Başvuru Formu
ÇOCUKLARA DRAMA ATÖLYESİ
HER PAZAR 11:30-12:30
EKİM 2010 - NİSAN 2011
Başlangıç Tarihi: 10 EKİM 2010 PAZAR
Eğitmen: Sertaç Ayvaz
Program Amacı: Farkındalık, duyarlılık, özgüven, ifade gücü gelişimi, iletişim yöntemlerini keşfetme ve geliştirme, sorumluluk duygusu, yaptığı işe özen gösterme, takım çalışması, empati yeteneği, dışa dönüklük, sanatta ve hayatta beğeni kavramı atölye süresince üzerinde durulacak olan kavramlardır.
Kimler Katılabilir : İlköğretim Öğrencileri (7-12 Yaş).
Bu etkinlikler ile birçok yaşantıyı öğrenip bunları kendi yaşantısıyla birleştirerek yeniden düzenlemeler yapar. Hareketli ve yaratıcılığa dayanan ortam, çocukların zevkle çalıştığı bir ortamdır. Drama etkinliklerinde görev alan, yaratıcılığını, vücudunu kullanan, iletişimde bulunan (sözlü-sözsüz) çocuk, sosyal yaşantısında rahat ve güvenli hareket eder, karşılaştığı sorunlara çözüm bulmaya çalışır. Drama, kendine özgü çalışmalarıyla, çocuktaki saklı enerjiyi serbest bırakır ve kendisini tanımasını, duyularının, duygularının fark etmesini, canının yandığının, haz duyabildiğini öğrenmesini sağlar. Bu yolla da çocuğun davranışlarını eğitir
Yaratıcı Drama Atölyesi; 2010 Ekim ayından itibaren Pazar günleri 11:30-12.30 saatleri arasında Kadıköy'de gerçekleşecektir.
Başvuru Formu
ÇOCUKLARA DRAMA ATÖLYESİ
HER PAZAR 11:30-12:30
EKİM 2010 - NİSAN 2011
Başlangıç Tarihi: 10 EKİM 2010 PAZAR
Eğitmen: Sertaç Ayvaz
Program Amacı: Farkındalık, duyarlılık, özgüven, ifade gücü gelişimi, iletişim yöntemlerini keşfetme ve geliştirme, sorumluluk duygusu, yaptığı işe özen gösterme, takım çalışması, empati yeteneği, dışa dönüklük, sanatta ve hayatta beğeni kavramı atölye süresince üzerinde durulacak olan kavramlardır.
Kimler Katılabilir : İlköğretim Öğrencileri (7-12 Yaş).
Bu etkinlikler ile birçok yaşantıyı öğrenip bunları kendi yaşantısıyla birleştirerek yeniden düzenlemeler yapar. Hareketli ve yaratıcılığa dayanan ortam, çocukların zevkle çalıştığı bir ortamdır. Drama etkinliklerinde görev alan, yaratıcılığını, vücudunu kullanan, iletişimde bulunan (sözlü-sözsüz) çocuk, sosyal yaşantısında rahat ve güvenli hareket eder, karşılaştığı sorunlara çözüm bulmaya çalışır. Drama, kendine özgü çalışmalarıyla, çocuktaki saklı enerjiyi serbest bırakır ve kendisini tanımasını, duyularının, duygularının fark etmesini, canının yandığının, haz duyabildiğini öğrenmesini sağlar. Bu yolla da çocuğun davranışlarını eğitir