Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Çocuklarımız yanmasın

Çocuklarımız yanmasın
 

SÜZÜLSÜN GÖKLERDE ADIMIZ


Bu yazımı kaç gündür yazmak istiyordum ama kısmet bu güneymiş. Yangın uçağında pilotluk yapan bir arkadaşımın göndermiş olduğu yangın esnasında yapılan müdaheleyi gösteren mini slaytı izlerken içim cız etti. Yanan ormanlara mı yoksa köyün delisinin başlatıp onca devlete ve millete verilen zararamı yanayım bilemedim.

Görüşme esnasında MB yazarları olarak sayın Talip Bölükbaşı eşliğinde başlatılan yangın uçağı alım kampanyasından bahsettim. Hani derler ya bir dokun bin ah işit diye resmen öyle bir görüşme yaptım. Elimizde var olan yangın söndürme uçaklarının azlığı nedeni ile karşılaşılan güçlüklerden bahsetti. Bu gibi durumlarda ihtiyaca binaen yurt dışından kiralanan uçaklardan ve onlara verilen bir dünya ücretlerden bahsetti. Bizim gibi düzenlenen kampanyalardan pek iş çıkmadığınıda vurguladı.

Üzüldüm haklıydı milletin vicdanında kalmış olan son kırıntı yardım duygusunuda malesef umut tacirleri yok etmişti. Sayın Talip Bölükbaşının bloğunda bu uçakları milletimiz aldı diye okuyunca verilen adresi www.teyyareci.com inceledim 1925 ile 1936 yılları arasında halkımızın o yokluk yıllarında 300 adet uçağı ülkemize bağışlamasını hayretle minnetle okudum. O yokluk yıllarında göstermiş olduğumuz fedakarlığı vatan perverliği şimdi neden yapamıycaz anlamış değilim. Hazır içinde bulunduğumuz mubarek ay vesilesi ile vereceğimiz fitre ve zekatlarımızı bu yolda harcasak fenamı olur önemli olan niyettir. Çok bir şey değil aslında istenen banka kuyruğunda beklemek yok hiç vermeyen cep telefonundan oturduğu yerden mesaj kısmına girerek;

_yangın

yazıp gönder tuşuna basarak 3919 a yollamaları karşılığında 5 ytl bağış yapmış olacak. Bu yazıyı yazarken Sayın Başbakanımızın Rize'de yapmış olduğu konuşma kulaklarımda çevreciler için ne demişti bir hatırlayalım çevreci olduklarını iddia edenler bu güne kadar ne yaptılar konuşmaktan başka demişti.

İşte sevgili dostlar hadi çevremiz için yurdumuz için en önemliside geleceğin nesli evlatlarımız için ellerimize alıp telefonlarımızı bir mesaj yollayalım. Unutmayalımki biz dünyayı evlatlarımızdan ödünç aldık onlara bırakabileceğimiz en değerli miras içinde yaşanılası cennet bir vatan bırakmaktır.

Umarım son bir kez hala bu ülkede dürüst insanların varlığına kanaat getirerek güzel işler başarılacağını gösterme şansını kaçırmayalım.

Süzülsün gök yüzünde uçağımız.

Saygılarımla.

 
Toplam blog
: 21
: 1338
Kayıt tarihi
: 05.10.07
 
 

1967 doğumluyum. Evliyim. 2 oğlum var. MYO mezunuyum. Hayatı, insanları ve gezmeyi çok seviyorum. İş..