Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '12

 
Kategori
Şiir
 

Çok sevildin yüreğimde

Çok sevildin yüreğimde
 

Avazım çıktığı kadar,
Sustum yine!
Yalnızlığım, çınlıyor ruhumda!
Sessizliğimi dinliyorum,
Kendimde
Kendimce
Sessizce!...

Suç üstü yakaladım!
Hayallerimi; zincire vurdum!
Hücrede!
Acılarım; volta atarken,
Yüreğimde özgürce!
Mutluluklarım
Kahroluyor içimde!...

Dünyam; yıldız/sız, ay/sız
Karanlık bir gece!
Dilimde,
Dilimlenmiş sözlerim.
İsminle yangınımsın içimde!
Dudaklarımdaysa,
Korkak bir hece...

Sen

Çözemediğim bilmece.
Aklımdan gitmiyorsun işte!
Soyunmuş yüreğim!
Çırılçıplak!
Aşk/a sende...

Oysa; hiç giydirmedim,
Ömründe!
Haram ip ile dikilmiş,
Elbise...

Ve sevilmedi bende böyle,
Hiç kimse.
İklimini,dağlarını,yollarını,
Bilemediğim.
Sen; keşfedemediğim,
Kayıp bir kıtasın bende...

Her gece gördüğüm,
Yıldızlar kadar yakın,
Onlar kadarda uzaksın,
Gerçekte.

Evet

Anlayamadığın gibi işte!
Böyle sahte bir Dünyanın içinde,
Gerçek olamayacak kadar

Çok sevildin yüreğimde...
 
V.Kayra

 
Toplam blog
: 37
: 240
Kayıt tarihi
: 19.02.12
 
 

Kendimin yöneticisi, hayatımın işletmecisiyim, kiminin bildiğini sandığı, kiminin bilemediği biri..