Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Çok seviyorum seni İstanbul

Çok seviyorum seni İstanbul
 

Yüreğimin ayakları zaman zaman, takılsada taşına,
Bin bir cefa çeksemde, dünya çıksa karşıma,
Canımı, her şeyimi, veririm, senin aşkına.
Çok Seviyorum, Seni İstanbul!

Kalbimde taht kurmuş, benim için özel mi özelsin.
Bilebilsen senden ayrı kaldığımda, günlerimi nasıl geçirdim,
İçimdeki çocuğa gözyaşımı şerbet yapıp içirdim.
Çok Seviyorum, Seni İstanbul!

Hangi şehrin hatıralarında, bu denli geçmişi görebilirsin,
Ölümüm olsa bile, senin elem ve kederinden,
Son arzum, boğazını görmek olur gönül penceremden.
Çok Seviyorum, Seni İstanbul!

Zaman oldu, adım adım umut aradım sokaklarında,
Zaman oldu, mutsuzluğu rehin ettim boğazın derin sularında,
Senin aşkın hariç, nice aşklara rest çektim sevda yollarında,
Çok Seviyorum, Seni İstanbul!

Kan tutan gecelerime çökse de zindan karanlık,
Ölmeye razıyım, olmaz asla senin ile ayrılık,
Ne olursun, olmasın artık aramızda ayrı gayrılık,
Çok Seviyorum, Seni İstanbul!

Saadettin Güven

 
Toplam blog
: 109
: 587
Kayıt tarihi
: 01.10.10
 
 

01.06.1951 yilinda Sarköy/Güzelköy'de dogdum. Ilk ve orta ögrenimimi sirasiyla Güzelköy Ilkokulu, Mü..