Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '20

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Çok şifalı çay

Demliğe azar azar doğranmış limon, elma, armut, ayva, kayısı, yeşil çay, dur kurusu, kuru üzüm, siyah çay, kuru erik, incir, ıhlamur, adaçayı, ceviz, mandalina vb. gibi evde olan yiyeceklerden koyunuz.

Bu karışımın üzerine sıcak su ekleyiniz. Gün boyu doldurup doldurup içiniz. Sıcak su bitince yeniden ekleme yapınız. 

Demlik sıcak altlığın üzerinde sürekli olarak dursun. 

Az ısıtma modu olan elektrikli çaydanlıklar bu iş için çok idealdir. Yani alt gövdedeki su hafif hafif ısınmalıdır.

Ben buna sıcak hoşaf da diyorum. 

Demliğin içindeki besinlerin özü 10-15 saat içinde tamamen suya geçtiğinden her gün aynı karışımı yeniden doldurunuz.

Bıkana kadar bu karışım çayı yapıp içiniz.

53 yaşındayım. 31 yıldır çalışıyorum. Hiç izin, rapor almadım. Hiç hasta olmadım.

Ali Özdemir

www.aliozdemir.net

0505 220 83 85

Bolu

 

 

 

 
Toplam blog
: 288
: 1733
Kayıt tarihi
: 24.04.11
 
 

Eğitimci - Yazar - Yayıncı. 1968'de doğdu. Marmara Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesini bitird..