Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Kasım '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

ÇÖZÜMSÜZLÜKTE TAKILDIK

ÇÖZÜMSÜZLÜKTE TAKILIP KALMAYALIM

Üzüldüğüm bir şeylerden

Söz edeceğim bugün sizlere

 

Onlar da şunlar

PKK’nın yok edilemeyişi

Sınır komşularımızla yaşadığımız

Geçimsizlik

AB Ülkeleriyle olan ilişki bozukluğumuz

Bunda

Gittikçe gerileyişimiz

Yerli üretimin gittikçe gerilemesi

Üreten ekonomi yapısından uzaklaşışımız

Yaşadığımız Döviz sorunu

Gittikçe de

Bunda boğulmaya yol alışımız

Ve

Türk Lirasının

Avro ve Dolar karşısında yaşadığı kötü durum

Barışık siyaseti terk edişimiz

Kavgacı yapıya dönüp

Bunda da hızla yol alışımız

Geleceğe bakışımızı bozuyor canlarım

Bu gidişle

Bu bozuklukların

Düzeltileceği konusunda ümit beslemiyoruz

 

Ben bu konularda

Çok üzülüyorum kardeşlerim

Çok

Çok

Hem de

Çok mu çok üzülüyorum

Bu ülkeyi

Bu ülke insanlarını

Koşulsuz ve de çok samimi şekilde seven

Birisiyim ben

Ülkemin kötüye gidişi beni bunaltıyor

 

Oturup

Sorunları önüme koyuyorum

Çözümsüzler mi diye bakıyorum

Hiç de değiller canlarım

Yaşadığımız şu sorunların hepsini

Çok kolay şekilde çözülür görüyorum ben

 

Çözüm için kardeşlerim

Devlet yönetimi

Sevgiyi saygıyı ayağa kaldıracak

Sonra

Çözümü işin ehli insanlarla ele alacak

Konuya

Bilimsel yaklaşılacak

Bilimsel yaklaşım

Her sorunu çözer canlarım

Sorun

Böyle ele alınırsa mutlaka çözülür

Bilimin çözemeyeceği sorun yoktur

 

İş

Bilen

Yapabilen

Olabilmiş

Geçimini bundan kazanmış

Ve de

Yakın olma ilişkisi gelişmiş insanlara

Devredilecek

Ben bilirim iddiasından vazgeçilecek

 

Sorarım sizlere

60-70 seneden beri

Bir PKK bitirilemez mi

Dünya da

Birçok ülke bu ayrılıkçı sorunu yaşadı

Ve bitirdi

Her zaman söylüyorum

PKK

Öldür öldür yöntemiyle bitmez

Bitmiyor da

İşin kaynağına ineceğiz

Kaynaktan kurutacağız PKK’yı

Bu iniş de

İç ve dış ilişkileri

Güzelleştirdikçe güzelleştirerek başlayacak

Çözümde

Gayet samimi olduğumuz

Açık seçik belli olacak

Halkın tamamının bu konuya desteği sağlanacak

 

Komşularımızla da

Samimiyet içerisinde ilişki kurup

Onların da bize inanmaları sağlanacak

Diplomasi dili başat dil olacak

Karşı tarafın yanlışları

Diplomasi diliyle karşıya anlatılacak

 

Ekonomik sorunda da

Halkla derin temaslar kurularak

Herkesin

Kendini düşünüp

Ülke ekonomisine zarar verecek

Yaklaşımlardan uzaklaşıp

Ülke ekonomisine yarar sağlayacak

Yaklaşımlara geçmesi sağlanacak

 

Ben diyorum ki

Devleti yönetenler

Halkla gayet samimi ilişkiye girecekler

Halkın tamamının

Çözüme katkı yapmasını sağlayacaklar

 

Birlik beraberliğin çözemeyeceği

Ülkesel sorun kalmaz canlarım

Umarım

Devlet yönetenlerimiz de

Benim gibi düşünürler

Sorunları birlik içerisinde çözerler

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..