Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '16

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Cumhuriyet gazetesinin solu eleştirdiğini görmedim; bunların hiç mi yanlışı yok?

Cumhuriyet gazetesinin solu eleştirdiğini görmedim; bunların hiç mi yanlışı yok?
 

En büyük derdimiz tarafsız medya… Ya tamam bir tarafı tutsun da tarafını da eleştirsin… Cumhuriyet gazetesi ben kendimi bildim bileli sola tek laf söylememiştir.

“Yandaş basın” “Havuz medyası” diyoruz ama ben o gazetelerde o kesimin eleştirildiğini gördüm. Cumhuriyet (eskiden Türkiye’nin Pravda’sı denirdi) üstelik demokrasiyi savunduğunu iddia eden bir kesimin yayın organı.

Solun içinde aşırılıklar ya da aykırı sesler falan olursa bazı köşe yazarları bir iki kalem oynatır, hepsi bu. Solun eleştirilecek hiçbir yönü yok mu? Dini değerlere saldırılıyor mesela. Fakir ve geri kalmış doğudan oy alamıyor. Bunlar eleştiri konusu değil mi?

AKP’liler tarafından koyu solcu olarak lanse edilen ben Cumhuriyet ve Atatürk ile ilgili 10’dan fazla eleştiri yazısı yazdım. Demokrasi kendini de eleştirmektir. Gerekiyorsa rakibi de övmektir. Sözde Cumhuriyet gazetesi Türkiye’de demokrasi bilincinin yerleşmesini sağlamış. Keşke doğru olsaydı.

Demokrat olabilmeniz için AKP’yi kötülemeniz şart değil, herkesin hakkını vererek de demokrat olabilirsiniz. Okuyucu mu kaybedeceksiniz, kaybedin. Cumhuriyet gazetesi 1923’te kalmış maalesef!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..