Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '08

 
Kategori
Siyaset
 

Cumhuriyet Halk Partisi'ni harcıyorlar...

Gazetelerde yayınlanan şu haberi okuyun...
"CHP’nin dün gerçekleştirdiği ilçe kongrelerinde olaylar yaşandı.
Baykal karşıtlarıyla taraftarları arasında yaşanan tartışmalarda doz yükselince, sandalyeler havada uçuştu. Yumrukların konuştuğu Samsun’daki kongrede, Cumhuriyet Halk Parti’li milletvekili Binici, adaylardan birisine kafa attı.
CHP Samsun Merkez İlçe Olağan Kongresi’nde CHP Genel Başkan Adayı ve Samsun Milletvekili Haluk Koç, salona girerken “Başbakan Haluk” sloganlarıyla karşılandı. Sloganlar devam edince CHP Samsun Milletvekili Suat Binici grubun üzerine yürüdü.Suat Binici, genel başkanlık yarışında Haluk Koç’u destekleyen ilçe başkan adayı kafa attı.Binici’nin attığı kafa başkan adayının çenesini sıyırdı ve göğsüne isabet etti.İki grup arasındaki kavga da bu andan sonra büyüdü.
Yumrukların konuştuğu kavgada, sandalyeler havada uçuştu. CHP Şahinbey ve Havran İlçesi’ndeki kongrelerde de olaylar yaşandı. "
Buna benzer rezaletleri televizyonda seyrettikçe utanıyorum. Ben CHP üst yönetimini açıkça ayıplıyorum.Utanın....
Küçük hesaplarını ilçe düzeyine indirecek kadar küçüldüler. Fikren anlaşamadığımız ancak medeni sınırlar içinde tartışabildiğimiz CHP’lilerin sayısı da az değil. Derdim CHP ile değil CHP üst yönetimi ile...
CHP bu üst yönetimiyle Türkiye’nin geleceğine, iktidara talip olamaz. Gireceği her seçimi kaybeder. Eğer buna katılmıyorsanız ve ‘CHP üst yönetimini eleştirmek CHP’yi eleştirmektir’ gibi bir tavır içindeyseniz; gerçekten de sizinle tartışmaya gerek yok.
CHP üst yönetimi henüz kendisi demokrasi hazımsızlığı içindedir. Kendi içinde demokrasi yok ki ülke için istesin.
Ben yıllardır soruyorum: ‘Bırakın AK Parti’nin neyi yanlış yaptığını; sizin programınız ne kardeşim? Sizin hedefiniz ne?’ Açıklayın.
Lütfen siz de sorun kendi kendinize: CHP üst yönetimi, şu konularda ne düşünüyor? Hiç duydunuz mu ?Bu konularda Türkiye için somut hangi stratejileri var: Avrupa Birliği, nükleer enerji, Türkiye’nin eğitim sistemi, Kıbrıs meselesi, bankacılık ve finans sistemi, enerji politikaları... Kendinize lütfen sormanızı önerdiğim soru da şu:Öyle hamasi genel laflarla değil; ‘Bu konuyu ciddiyetle masaya yatıracağız; biz daha iyi yaparız çünkü biz laik ve cumhuriyetçiyiz’ şeklindeki laf ebeliği ile değil; net ve sade. Hangi politikaları var CHP üst yönetiminin?
Laf ebeliklerini bir kenara bırakırsak algılanan şu: ‘Ordu darbe yapsın. Biz de iktidara gelelim.
Ben CHP’nin bu , Baykal - Özyürek - Sav üçlüsü’yle, hiçbir yere gideceğine inanmıyorum. Ve CHP’ye yapılacak en büyük iyiliğin bu ‘devrimci kimliğini tamamen yitirmiş’ ve sadece bu yönleriyle bile Atatürk’ün partisine yakışmayan yönetimin bir an önce, hemen, bugün, koltuklarından ayrılıp yerlerini, dinamik, etkin, etkili, gelecek konusunda geniş kitlelere güven veren bilgili ve inançlı enerji dolu siyasetçilere bırakmalarının sağlanmasıyla yapılabileceğine inanıyorum.
Bu CHP yönetiminin AK Parti ile baş etmesi mümkün değildir... Her zaman dayak yer. Bundan sonra bu CHP kadrolarını Silahlı Kuvvetler’in de bir kez daha kurtarması artık kolay değildir.
CHP üst yönetimi bu tutucu ve gerici tavrıyla aslında Türk Silahlı Kuvvetlerini de zor durumda bırakmaktadır...

 
Toplam blog
: 453
: 1059
Kayıt tarihi
: 24.07.06
 
 

1933 Kayseri'de doğdum. Kayseri Lisesi Ankara Veteriner Fakültesi, İstanbul Üniversitesi Diş Heki..