Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '07

 
Kategori
Mizah
 

Cüniiyt abi ve Kara Murat

Cüniiyt abi ve Kara Murat
 

Penceremin perdesini açtım da geldim sevdiğim. Nerelerdesin gelsene en yakınıma. Markaj yaptırma bana en faulünden. Bu akşam şanlı yada Tuncay Şanlı Beşiktaş takımına başarılar diliyorum en içten olanından. Bizim arkadaş dün akşam bir rüya görmüş Beşiktaş Liverpuuuuldan 7 tane yemiş. Rüyaların tersi çıkar derler ama bilmem artıkın. Ben maçı seyretmeyebilirim en ihtimalinden.E insan Fenerli olunca seyretme sebebi aramakta gecikmiyor en arananından. Takımlı diye bişey var değil mi? Hemşerim nerelisin Fenerliyim. Nerelisin Cinconluyum.=)Böyle bir memleket var ise söyleyin a dostlar. Maç seyretmekten çok televizyonda seyrettiğim dizilein ya da yabancı filmlerin açıklarını yakalamaya çalışıyorum. Adamlar o kadar bariz hatalar yapıyorlar ki insan ekrana girip " Bu bööle mi oynanır oolum len ! Çat ensesine bi tokat " diyesim geliyor. En ekşınından. İçimde bir zıpırlık duygusu beliriveriyor bir anda en zıpırından. Ama eski Türk Filmleri daha da komik ama biliyormusunuz ? =)))

Mesela Cüniyt abimiz var bizim KaraMurat; ekşınmen abimiz. Şimdi film Bizans döneminde geçiyor tamam mı ? Elinde kılınç KaraMurat ın, üzerine gelen 10 kişilik bir arkadaş grubu =) " Öleceksin köpeeeeek !! " nidalarıyla abimizin üzerine geliyor.E tabii o da durur mu hemen bir tramplen hareketiyle 10 kişilik grubun üzerine atlıyor en trampleninden=)))H ooooop hepsi yerde.Ama adamların o kadar salak bir düşüşü var ki görmeniz lazım en hemeninden.Ya insanın üzerine birisi atlayınca hemen ölünür mü? Çizgi filmde bile hemen yerden kalkıveriyor Temel Reis abimiz=))) En ıspanaklısından =)))Tamam adamlar mefta-ül azim.Ama Cüniyt abimizin kolunu görmeniz lazım.Kolunda Citizen saat =))) en kurmalısından =)))

Neyse diğer Türkfilmlerini anlatmama gerek yok aslında.Laf nerden nereye geldi a =)En geleninden.Bu akşam Kara Murata pardon Kara Kartala Başarılar diliyorum güçlü temsilcimiz Liverpuuuuul karşısında =)))))Şaka Şaka kızmayın en şiddetlisinden yaaa.

Bu arada değerli blok arkadaşım Tuğçe'nin bana bu yazıyı yazmam da verdiği gazı da dürtüp ortaya çıkartmadan da edemedim en alenisinden =))))

Kalın sağlıyacakla en sonsuzundan...........

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..