Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '12

 
Kategori
Mizah
 

Çürük yumurta!

Bir çürük yumurta hikâyesi okuyunca aklıma benim hikâyem geldi!

Onduline Yapı’nın tütün deposu inşaatı için Akyazı Ormanköy’deyim! Köyüme çok yakın bir yerde çalıştığımız için akrabalarımla çalışıyorum!

İki kişilik karavanım var! Banyosu da var mutfağı da! Komşudan da elektrik almışım!

Beş tane yumurta aldım, akşam yemeğinde sahanda yumurta yiyeceğim!

Ocağın üzerindeki tavaya sırayla kırıyorum yumurtaları!

Son yumurta çürük çıkmasın mı?

Nasıl bir koku yayıldı karavanın içine tahmin edersiniz!

Temizlemeye çalıştım ama tüm tavaya yayılmış!

Döktüm!

Üşendim gidip bakkaldan başka yiyecek almaya da !  O gece aç yattım!

Rüyamda tavukları görüyordum! Gülüyorlardı bana!

“Gördün mü Ahmet? Yumurta deyip küçümsüyordun! Bak bir çürüğü bile seni aç bırakmaya yetti!”

O günden beri yumurtaları ayrı kaplarda kırar, tavaya öyle katarım!

O gün bu gündür rüyamda tavuk görmem!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..