Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '22

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

DAHA GÜZEL TÜRKİYE DİYORUM

Evet

Sevgili Türk Halkı

Evet

Evet

 

Daha güzel Türkiye diyorum

Bütün Türk Halkının da

Daha güzel Türkiye demesini istiyorum

Deyin

Deyin

Deyin lütfen

Sevgili Türk Halkı

Ne olur

Ne olur

Ne olur deyin lütfen

 

Bu Ülke

Hepimizin Ülkesi

Geçmişte

Günümüzde

Bu ülke için

Çok şeylerimizi verdik bizler

Örneğin

Ben bir

Şehit Torunuyum

Bununla duyduğum gururu

Hiçbir şeyde duymuyorum

Birçok insanımızın da

Benzer gururları yaşadığını biliyorum

Ve

Onların gururlarından da

Gurur duyuyorum ben

 

Bu duygularla

Daha güzel Türkiye deyip duruyorum

 

İnsanlarımız için

Ele ele

Göz göze

Diz dize

Dizelerini söylüyorum

Bunu yaşamak istiyorum

 

Bütün Türk Halkı

Ele ele

Göz göze

Diz dize

Gelelim

Her şeyden sorumlu olalım

Her şeyi düzeltelim

Çirkin bir şey kalmasın Ülkemizde

 

Şunu kabul edelim

İlişkilerin dört dörtlük olduğu ülkede

Eksik gedik kalmaz

Bir eksiği

Binlerce göz görür

Binlerce el uzanır ona

Hemen de giderilir o eksiklik

 

Ülkemiz

Hiçbir iç ve dış tehdit altına girmez

Bir tehdit görüldüğü anda boğulur

 

Şu yaşadığımız

Yaşam pahalılığı yaşanmaz asla

Her ihtiyaç

Yerli üretimle karşılanır

Dış alım neredeyse yok olur

Döviz rezaleti yaşanmaz

Petrol fiyatları tepelere çıkıp oturmaz

 

Her işin başına

Bilen

Yapabilen

Olabilen

Sahip olabilmiş

Yakın olma ilişkisi güçlü olan

Geçer

İşler tıkır tıkır yürür gider

 

Her insanımızda

Özsaygı

Özdenetim

Empati

Sorun çözücülük

İşbirliğine yatkınlık

Gelişmiş durumda yaşar

 

Esnafımız

Ahlak

Akıl

Adap

Adalet

Ve işine aşkla bağlılık

Noktasına gelir

 

Bu özellikler

Güzel Ülke Türkiyeyi  yaratacak özelliklerdir

Bunlara dayanacağız

Ulusal birlik ve beraberlik içinde

Mutlu Müreffeh Türkiyeyi gerçekleştireceğiz

 

İşte benim reçetem bu

Sevgili Türk Halkı kardeşlerim

Buyrun siz de kullanın bunu

Buyrun

Buyrun

Buyrun

 

Sakın geç kalmayın

Erken davranın

Şu Ülkemizi

Daha Güzel Türkiye yapalım

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..