Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '10

 
Kategori
Şiir
 

Dalgakıran

Dalgakıran
 

Kırılganlıklarımı tükettim,
dalgakırandaki kayalıklarda,
yosun tuttu yüreğim..


ellerimde ölen,
taç yapraklı kelebekleri,
gözlerindeki denize gömdüm..


bütün geceler için,
alacakaranlık çöküyor şimdi..
güneş batarken mühür renginde..

bir sigara yakıyorum..
kibritim, şimşekle beraber çakıyor,
ciğerlerim gök gürültüsüne karışıyor..


gece yarısı,
çocukların parkta unuttuğu,
bir oyuncak asker kadar,
yalnızım …


denizin çocukları martılar,
yalnızlığıma bağırıyor,
dalgalar kazarken denizi..
şişeden içiyorum artık şarabımı..
kaybediyorum düşlerimin rengini..


sıcaklığını hatırlatıyor,
soğuktan titreyen ellerim..
uzayan tırnaklarımın arasına girmiş,
kül rengi düşlerim..

 
Toplam blog
: 21
: 549
Kayıt tarihi
: 21.06.06
 
 

Yaş 35 /İyi dost, herkesin bir dostu olmalıdır en azından... Aldanmak, aldatılmak, yalan söylenme..