Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '08

 
Kategori
Deneme
 

Dalıngan oldum derin derin

Dalıngan oldum derin derin
 

fotofunclub.com


Başlığını koyamadım hayatın. Bütün girişler bana oldu yanlışlara dair. Daima ileriye baktım ama boy yetersizliğinden önümü göremedim hep. Umuduma yenilmeden, düşmeden yaşamaya çalıştım. Çok alıştım yalanlamaya yaşadıklarımı ama karşıma çıkıverdiler işte yeniden. Yaşa yaşayabildiğin kadar sonuna geldik nasıl olsa kırgında olsak puslu sandallara. Kendimi daha yeni tanıyorum. Yeni tanıştık ama fazla da konuşmuşluğum yok ki. Anılarıma, yaşadıklarıma gidip geliyorum bazen. Daldıkça dalıyorum derinlere doğru. Sanırım bu aralar çok dalıngan oldum.

Gidiş-dönüş aldım yolculuğumun biletini. Bir daha dönemeyeceğimi sezer gibi oldum sanki. Sanki içimden umutlarımı almışlar sezeryanla. Kesik kesik çizgiler var retinalarımda, gözlerimde ıssız kaynaklar belirmekte en flu olanından. Bana bakın ey uzaktaki uzanmak istediklerim, ben size yaklaştıkça siz bana ırak oluyorsunuz. Geleceğim bekleyin beni de yanınızda yer açın bana da. Geleceğimi bekliyorum, gelmeyeceğini bile bile. Bana gülerler arkamdaki geçmişlerim bile...


Gökhan CENKER ( O Benim Aslında )

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..