Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '12

 
Kategori
Blog
 

Dalya!

Dalya!
 

Tezata dikkat!!


Aaaaaa!!
OoOoohh… Oh oh maşallah
21 Aralık gelmeden
100. yazımı da yazmışım meğer!

Hep bundan daha önemli
Şeylerle ilgilendiğim için
Gecikmeli de olsa
Farkettim de neyse ki!

Yehuuuu…!
Yuppiiiiii!

Hoptiri nay nom
Tey tey tey, layliri lay lom…
Şıkıdım şıkıdım
O-oOh, ooOoh
Atttırıvereyim de göbecikleri…

Benden mutlusu yok artık..!
Böyle mi demeliyim?

E yani…
Madem böylesi hoşunuza gidiyor
Ben de yazdım işte bir dalya teranesi!

Sizi gidiler sizi…

Madem sizde öyleymiş,
Ben de böyle, kafa bulanlarla
Kafa bulayım bari :))))

Olmayanlara
Sen akıl-fikir eyle, yaaaa Rabbi!
Bunca dalgacı, lay-lay-lomcu
Ya da artist, dansöz arasında
Halâ durduğuma göre
Bana da tabiiii
:))))))

Ama yok,
Kendime de haksızlık etmemeliyim
Ve dostlara da etmemeli
Zira sayıları az da olsa,
Allah’tan ben gibiler de var da
O yüzden zaten
Bu bir akılsızlık da değildir
Gibi sanki…

Yoksa yanılıyor muyum?
Ne dersiniz dostlar
Yanılmıyorumdur değil mi?

Amaaaan
Yanılıyorsam da ne yapayım yani
Çoğu insan zaten yanılıyorken
Olsa olsa
Bir kerecik de ben yanılmış olurum
Çok mu önemli?!

Hem böylece
Başka birileri de bayram etmiş olur.
Ben böyle biriyim zaten işte
Sevmediklerim bile sevinsin
Ne var ki?

Çünkü asıl şu önemli
En, en sonunda
Sadece ben gibilerin,
İyilerin, doğruların, dürüstlerin
Ve kimseye haksızlık etmeyenin ancak
Sevineceği belli!

Onun içindir ya zaten
Hem hakkımdır,
Hem de
İçim de rahattır yani.




Filiz Alev
18.12.”12

 
Toplam blog
: 157
: 3152
Kayıt tarihi
: 03.03.11
 
 

Ekonomistim, emekliyim. İki evlat annesiyim. Müzikle ilgilenirim, bestelerim vardır. Düşünürüm, a..