Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '22

 
Kategori
Deneme
 

Damak Tadı Damaktan mı?

Her toplum ayrı şeyleri seviyor, ayrı şeyleri yiyor içiyor. Yemekler farklı, yiyecekler farklı.

Ama dünyanın her yerinde yetişen ürünler genelde aynı.

Değişik yemek çeşitleri anlaşılır bir durum da değişik yiyecekler ya da bazılarının çok sevdiği yiyecekleri bazılarının hiç yememesi…

Ben bazı yerlerde yenen şeyleri ağzıma bile almam, hatta aç kalırım diye seyahate bile çıkmıyorum!

Örneğin Çinlilerin kahvaltısında bizden sadece yumurta varmış.

Alışkanlık ve kültürü biliyorum da bu durum ülke insanlarının damak yapısıyla ilgili olabilir mi diye düşünüyorum.

Kültürler bu kadar iç içe girmişken yeme içme anlayışları da birbirini etkiler diye düşünüyorum.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..