Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Damdan düşen

Sayın Ece TEMELKURAN , Kandil'den gelen teröristlerin tutuklanmaları ile ''Türkiye'nin rotasını kaydıracak. Devlet'in sözünü tutmadığını gören Kürt siyasetinin bir tepkisi olacaktır. Bu yaz sıcak geçecek. Kan akacak .'' dedi. Özellikle Güneydoğu ile ilgili yazılarını tasvip etmediğim, ancak bir varoş çocuğu olmamdan dolayı varoşlarla ilgili yazılarına canı gönülden katıldığım Sayın Ece Hanım: Siz hiç işkence gördünüz mü? Sizinle birlikte aile fertleriniz de ölümle tehdit edildi mi?

Terör örgütünün işkence ve gaspı sonucu ekonomik darlığı, çocuklarınıza ekmek götürememenin verdiği ölümden beter acıyı tattınız mı? Ben, terör örgütünün işkencesine maruz kaldım. Maddi ve manevi çökertildim. Sağlığımı kaybettim.Ve beni bu hale getiren terör örgütü mensuplarından biri de elini kolunu sallayarak, merasimlerle, halaylarla karşılanan sözde barış gurubunun içersinde yer alan vatan hainlerinden biriydi.

Sizden ricam; lütfen ''Milliyet Blog'' da ki yazılarımı okuyun. Arkasından 19.06.2010 tarhinde ''Haber Türk'' de ki yazınızı okuyun. (Barış Davası) Ondan sonrada oturup yorumunuzu yapınız.

Ve ''Damdan düşmeyen, damdan düşenin halini bilmez.'' atasözümüzü hatırlayınız.

 
Toplam blog
: 193
: 183
Kayıt tarihi
: 09.05.08
 
 

1957 Erzurum doğumluyum. 1982 -9 Eylül Üniversitesi   İktisadi veTticari Bilimler Fakültesi   Maliy..