Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '18

 
Kategori
Şiir
 

Dargın Dediler..

Dargın Dediler..
 

Çeteleler tuttum fala baktırdım,
Diyardan diyara sürgün dediler..
Rüyalara yattım tütsü yaktırdım,
Senin ayrılığın her gün dediler..

İstedim gelini olsun anamın,
Dedim ki cihanda yürüsün namın,
Sordum haberini nazlı sunamın,
Ne ettin ki böyle kırgın dediler..

Gönül arar daim nerde bulayım,
Bulup da yoluna kurban olayım,
Allı turnalarla gökten salayım,
Almaz selamını dargın dediler..

Herkesle edeyim dostluk yarenlik,
Kimseyle olmasın senlikle benlik,
Sevdalar yaşayım evlere şenlik,
Kalbin dayanamaz yorgun dediler..
    .
    Suat Zobu


.

 
Toplam blog
: 42
: 228
Kayıt tarihi
: 05.03.12
 
 

Mimarım. Evliyim, 2 oğlum var. Ankara'da yaşıyorum. Güzel olan her şey ilgimi çekiyor.  Okuyorum. A..