- Kategori
- Haber
Dede ayakta, Vekil oturuyor

Manisa Yağcılar Beldesinde düzenlenen bir açılış töreninde, AKP'li milletvekilinin oturması için 85 yaşındaki dede yerinden kaldırıldı.
Milliyet web sitesinde okudum haberi. Manisa Yağcılar Beldesinde bir okul açılışı var. Açılışa AKP Manisa Milletvekili Mehmet Çerçi geç kalıyor. Törene katılan 85 yaşındaki Mehmet Yağcılar, boş gördüğü protokol sırasındaki bir sandalyeye oturmuş. Mehmet Çerçi'nin gelmesi üzerine, vekil danışmanları devreye girerek, yaşlı adamı yerinden kaldırıyor ve milletvekilini onun yerine oturtuyorlar. 85 yaşındaki Mehmet dedem, tüm töreni bastonuna yaslanarak ayakta izliyor.
Eskiden büyüklerimiz, otobüste yaşlı, hamile vb. insanlara saygısızlık etmeyerek yer vermemizi öğütlerlerdi. Şimdi o büyüklerimiz, sırf milletvekilini oturtmak için 85 yaşındaki bir adamı yerinden kaldırıyorlar. Diyebilirsinizki, o da protokol sırasına oturmuş ama. Yahu adamcağız ne bilsin protokolü. Boş görmüş, dermansız bacaklarını dinlendirmek için oturmuş. Eğer iyi niyetliysen sen, bulursun dedeme başka bir sandalye, geç otur dersin. Ne olursa olsun, bu yaştaki bir adam yerinden kaldırılır mı? Vekillerimizin yaşı genç; ayakta da dursa incileri dökülmez. Ama Mehmet dedem yaşlı. Manisa milletvekili Mehmet Çerçi'nin, dedemizin yerinden kaldırıldığından haberdar olmadığını sanıyorum. Olsa sanırım böyle bir hareket yapmazdı. Ama dedeyi yerinden kaldıran arkadaşa, ataya saygı öğretilmeli kanımca...
Milliyet web sitesinde okudum haberi. Manisa Yağcılar Beldesinde bir okul açılışı var. Açılışa AKP Manisa Milletvekili Mehmet Çerçi geç kalıyor. Törene katılan 85 yaşındaki Mehmet Yağcılar, boş gördüğü protokol sırasındaki bir sandalyeye oturmuş. Mehmet Çerçi'nin gelmesi üzerine, vekil danışmanları devreye girerek, yaşlı adamı yerinden kaldırıyor ve milletvekilini onun yerine oturtuyorlar. 85 yaşındaki Mehmet dedem, tüm töreni bastonuna yaslanarak ayakta izliyor.
Eskiden büyüklerimiz, otobüste yaşlı, hamile vb. insanlara saygısızlık etmeyerek yer vermemizi öğütlerlerdi. Şimdi o büyüklerimiz, sırf milletvekilini oturtmak için 85 yaşındaki bir adamı yerinden kaldırıyorlar. Diyebilirsinizki, o da protokol sırasına oturmuş ama. Yahu adamcağız ne bilsin protokolü. Boş görmüş, dermansız bacaklarını dinlendirmek için oturmuş. Eğer iyi niyetliysen sen, bulursun dedeme başka bir sandalye, geç otur dersin. Ne olursa olsun, bu yaştaki bir adam yerinden kaldırılır mı? Vekillerimizin yaşı genç; ayakta da dursa incileri dökülmez. Ama Mehmet dedem yaşlı. Manisa milletvekili Mehmet Çerçi'nin, dedemizin yerinden kaldırıldığından haberdar olmadığını sanıyorum. Olsa sanırım böyle bir hareket yapmazdı. Ama dedeyi yerinden kaldıran arkadaşa, ataya saygı öğretilmeli kanımca...