Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '08

 
Kategori
Borsa
 

Değerlendirme

Merhaba,
Dünkü yazımda bildiğiniz ürünlerini, hizmetlerini kullandığınız firmaların hisselerini izleyin demiştim. Yıllar önce çalıştığım kurumun sahibi nur içinde yatsın Murad Kurandı. Ben Ondan ve Warren Buffetten çok şey Öğrendim.

Alım satım yaparken kendinize bir strateji belirleyin, mesela Şişe Cam, öncelikle internetten araştırmanızı yapın nelere bakacağız sorularını duyar gibiyim?Başta karlılığa kaç liralık üretim yapmış ve ne kadar kar elde etmiş ve ne kadar borcu var ne kadar nakdi var detaylarına ...Artık silah çıktı mertlik bozuldu internetten her türlü raporu aracı kurumların sitelerinden indirebiliyorsunuz... Ayrıca i.m.k.b.nin sitesi de gayet başarılı, bundan on yıl önce bilgiye ulaşmak bu kadar kolay değildi...

Doğru yatırım kararı için borsacınıza da danışmanızı öneririm. Almaya karar verdiğiniz hisse senedinin fiyat hareketlerini yakından takip etmeye özen gösterin ve daha sonra belki 3 ay belki de 6 ay bu hisseleri alıp satmaya başlayın. Kısa bir zaman sonra bir ay gibi geçtikten sonra çok az hata ile işlem yaptığınızı görebilirsiniz.

Paranızı üçe bölüp ilk işlemlere başlamanızda fayda var ve hiç bir zaman hırs yapmayın. Az olsun ve hep olsun diye düşünün. Borsalarda para dağıtmazlar bunu hiç unutmamak lazım. Başlangıçtan sonuna kadar kendinize bir yol haritası çizin.
Selamlar

 
Toplam blog
: 41
: 1131
Kayıt tarihi
: 24.08.08
 
 

Makina mühendisiyim ve 1988 yılından beri İ.M.K.B.de bazen pofesyonel bazen amatör olarak igileniyor..