Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ağustos '14

 
Kategori
Magazin
 

Demet Akalın ve Hira Bebek ile ilgili bilinmeyenler

Demet Akalın ve Hira Bebek ile ilgili bilinmeyenler
 

ANA-KIZ AŞKI


Demet Akalın'ı instagramda takip ediyorum,

Paylaştığı fotoğraflardan ben nasıl bir Demet Akalın tanıdım;

Eğlenmeyi ve gülmeyi seven,

Kocasına ve kızına aşık,

Arkadaşlarına düşkün,

Kendine ve kızına gelen hediyeleri ve kimin hediye ettiklerini paylaşarak onların reklamını yapan,

Harbi, posta koyan,

Özel hayatını paylaşmaktan çekinmeyen,

Suya sabuna fazla dokunmayan,

Kendini çok beğenen,

Hira bebeğin cicilerini, süsünü, püsünü bizlerle paylaşan,

Yani tam bir popüler kültür starı,

Bunu paraya çevirmesini de takdirle karşılıyorum,

 
Toplam blog
: 306
: 1007
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Çevre Mühendisiyim. Kitap okumayı, film izlemeyi, yazı yazmayı seviyorum. 2 erkek çocuk annesiyim..