Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '13

 
Kategori
Güncel
 

Demokrasi aşıklarına;

Demokrasi aşıklarına;
 

resimler alıntıdır


Demokrasiler saygı tmiraçemelinde büyürler. Saygının olmadığı, insan haklarının ve hoşgörünün olmadığı yerde demokrasi gerçek yerini bulamaz ve zedelenir. Bu gece İslam alemince değerli olan Kur’an-ı Kerim de İsra, 17/1 ve Necm, 53/13-18 ayetlerinde bahsedilen gece geçirilecektir. Ülkemde son haftada olan ve devam eden demokratik bir tepki hareketi vardır. Yürüyüşler, marşlar, ışık yakıp söndürmeler , tencere tava sesleri vardır. Demokratik tepkilere hepimiz saygılı olmalıyız. Ama inançlara da saygılı olmalıyız. Dedik ya saygı olmadan demokrasi olmaz işte bu saygı bu gece çok önemli . Demokrasi aşığı isek lütfen bu gece sessizliğimiz tepkimiz olsun. Çünkü bu gece inanan insanların huşu içinde ibadet etmek istedikleri gecelerden bir tanesi. Çünkü bu gece inanan insanların miracı olan namazın farz olduğu gecedir. insan-haklari-10

Demokrasi aşığı isek lütfen bu gece sizden beklentim tepkimizi “sessizliğin çığlığı “ile yapalım. Ben demokrasiyi çok istiyorum. Lakin bu gece sessizlik içinde Allah(c.c) a yönelmek istiyorum. Demokrasinin özünü bu gece sessizlikle yakalamak istiyorum.

Huzurlu ve umutlu bir miraç gecesi geçirebilme dileklerimle. İslam aleminin ve  Yaradan güç  Allah(c.c)  ın yarattığı tüm  kainatın  miracı  mübarek olsun

 

 
Toplam blog
: 81
: 1191
Kayıt tarihi
: 13.02.11
 
 

Ben kimim? Ben 55 yaşında hekimlik sanatını icra eden bir kişiyim. Adım Selçuk Şensöz. Bugün için..