Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '21

 
Kategori
Şiir
 

DENİZ GÖZLERİN

Senin deniz gözlerin

 

Deniz gözlerinde boğulmak

Anıydı benlikte 

Hayaldi düşlerde

Aşktı uzaklarda

 

Yoktu cesaret

Yoktu Gözlerin 

Yoktun Sen

 

Durgundu Denizler 

Durgundu Gözlerin

 

Senin Sevdiğin Kıyındım

Gözlerinde ben vardım

Kimsede olmayan "ben"

 

Gözlerindeki huzur ile

Yeşillenmiş bedenim

Bahar ağacı çiçeklerim

 

Bilmezdim 

Bir vazgeçiş

Bitirmiş bir baharı 

Kırmış tüm dalları 

Ve Kış masalı başladı

 

Yitirmedim umudu ! 

Kurumuş dallarım

Kütükleşmiş bedenim

Belki yeniden Düşer

Denize,

Deniz gözlerine 

 

Bilirim, kurumuş dallarımı

En sevdiğin kıyına 

Sürükler, bırakırsın !

 

Sen hep fedakar

Sakin bir limandın

 

Sen hep iyi kaldın benliğimde 

Hiç mi çirkinleşmedin ?

Evet çirkinleşmedin

 

Belkide o yüzden AŞKtın

 

Birilerinin MURAD'ı 

 

Birilerinin Hayali oldun 

 

Anı oldun !

Hayal oldun !

Aşk oldun !

 

Aşk ile kalın Sevgiler....

 
Toplam blog
: 23
: 435
Kayıt tarihi
: 12.11.07
 
 

 Öğrenmek, birşeyler paylaşmak adına Milliyet Blog'dayım. ..