Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ağustos '07

 
Kategori
Yurtiçi Tatil
 

Denizden korkanlar için Didim

Denizden korkanlar için Didim
 

İyi yüzme bilmiyorsunuz ama denize girmek istiyorsunuz.

Çocuğum boğulur mu diye korkuyorsunuz !

Sıcağı, nemi de fazla sevmiyorsunuz ve esintili bir hava istiyorsunuz.

Ucuz alış veriş merkezleri mi istiyorsunuz. Bütçenize göre konaklama yerleri mi arıyorsuınuz.

Uygun otel, motel, pansiyon veya ev pansiyonu mu arıyorsunuz.

Sivrisinekle de aranız pek iyi değilse.

İşte, Didim tam aradığınız adres....

İyi bir alt yapı ve arıtma sayesinde  sivrisineği kalmamıştır.

Karadan denize esen hava akımının da etkisiyle denizi devamlı temizdir.

Tarihi mekanları da seviyorsanız; Altınkum'uyla, temiz ve sığ deniziyle, nem oranının azlığıyla, temiz havasıyla işte size bir tatil beldesi.

 Emeklilerin ve İngilizlerin çoktan keşfetmiş oldukları bir yer burası.

Artık emekliler yaz kış kalıyorlar bu ilçede.

Didim ilçemiz, İzmir'e iki saat, Bodrum'a bir saat, Kuşadası'na kırkbeş dakikalık uzaklıktadır.

Altınkum'un dışında , çok sayıda koyda denize girebilirsiniz.

İsterseniz tekne turuna katılır, denizin tadını çıkarırsınız.

Söke yolunda ve Didim'de yeni açılmış alışveriş merkezinde aradığınız her markayı uygun fiyatlarla bulabilrsiniz.

Geceleri gidebileceğiniz kesenize uygun eğlence yerleri bulabilirsiniz.

Çocuklarınız için, Lunapark ve AQUA Park vardır.

Sabahları sahil yürüyüşü ve spor yapmanız, denize girmeniz için Altınkum size çok uygun bir yerdir.

Didim Belediyesi hızlı büyümeye rağmen, Didim adına çok önemli çalışmalar, sosyal etkinlikler yapmaktadır.

Alt yapısını tamamlayan Didim, gelecek bir kaç yıl içinde yol düzenlemeleri kaldırım çalışmalarıyla, park bahçe düzenlemeleriyle, yeni bir çehreye kavuşacaktır.

Başarılı çalışmalarıyla ödüle layık görülen Belediye Başkanı Mümin Kamacı'nın çalışmaları, Didim'de yaşayanlar tarafından takdirle karşılanmaktadır.

31 Ağustos-3 Eylül tarihleri arasında yapılacak olan ve geleneksel bir hale gelen "Barış Şenlikleri" bu yıl da bir çok sanatçının katılımı ile yapılacaktır. (Sertap Erener, Onur Akın, Kıraç ve daha bir çok sanatçı)

Eğer sakinliği seviyorsanız, gürültü istemiyorsanız, emekli iseniz, Eylül ve Ekim ayları Didim'in en güzel zamanıdır.

Şimdi Didim zamanıdır. Sizleri de Didim'e bekliyoruz.

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..