Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Deprem

Ülkemiz bir deprem bölgesi. Herkesin bir deprem çantası olacak. Kızıl ayın deprem ve engellilerle ilgili videolarını mutlaka izleyiniz. O videolarda görmeyen ortapetik zihinsel işitme tüm engellilere karşı neler yapılabilir anlatılıyor. Dün Manisa merkezli bir deprem oldu. Tüm evlerin depreme dayanıklı olması gerekir. Ben deprem olunca sanki kendimi vapurda yolculuk yapıyormuş gibi hissediyorum. Sanki denizin ortasındayız ve vapur ilerliyor. Korkuyor musun hayır. Ama yerimde dururken bazen sallanıyormuş gibi hissediyorum.

Salih ARIKAN

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..