Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

Depresif ağaç ve sonbahar

Depresif ağaç ve sonbahar
 

Yalnız bir ağaç sonbaharı yaşıyor.


Sonbahar
Yine gel
Sonbahar
Yine

Yağmuruna ihtiyacım var
Gözyaşlarım belli olmasın
Sel gibi
Sen gibi
Yüzüme çarpan soğuk gibi gel
Acıt ruhumu
Uyuşsun acıdan görünen yüzüm
Ve belli olmasın öldüğüm

Fısılda rüzgârınla hüznümü
Ve kapat güneşimi
Yaşatma beni sonbahar
Yaşatma gücüm yok

Umudum takılmış yapraklarıma
Her kopan yaprak yok oluşum
Çırpınışlarım faydasız
Gidiyorlar işte yine
Peşine takılmış ağlayan çocuklar gibi

Bırakma beni
Bırakma çok üşüdüm
Yıprandım soldum
Rengine büründüm

Gideceksen de, yine gel
Kaybolurum yollarında
Söz ver ne olur
Ve ne olur yine gel

Yokluğun
Yalancı mutluluklara gebe
Sen
Kederin diğer adı
Yarı yol nedir bilmezsin
Ruhumu en derin ıstıraplara hapseder
Kaçmama izin vermezsin

Sonbahar, sonbaharım
Her şeysin
Ve her şeyim
Alıştım artık
Koymuyor bana yeniden ölmeler

Kasım 2008

 
Toplam blog
: 9
: 963
Kayıt tarihi
: 08.08.08
 
 

ODTÜ 2. sınıf öğrencisi. Hayattan yoktur pek bir beklentisi.. Yaşamaya çalışır umarsız. İşte arada y..