Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Depresyonun nedeni çevreye uyumsuzlukmuş; akıllı denen bu insanlara uymaktansa Bakırköy daha iyi

Depresyonun nedeni çevreye uyumsuzlukmuş; akıllı denen bu insanlara uymaktansa Bakırköy daha iyi
 

Beni en çok sinir eden olay “Hoşgörülü ol” Yahu hoşgörüyle olmuyor. Katlanılacak bir durum olsa imkânlarımı zorlarım. Adamın istemeyerek ayağına basmışım, özür diledim hatta yalvardım; hala üzerime geliyor, kavga edecekmişiz.

Anlamıyorsunuz; bu toplumun içinde beraber yaşanamayacak kimseler var. Ve nere gitsen oraya geliyorlar. Zaten her yerde bunlardan birkaç örnek var.

Şu satırları yazan kişi dünyanın en uyumlu insanı. Eğer bir kişi benim gibi biriyle takışıyorsa yüzde bin beş yüz suç ondadır. Ya ben de biliyorum huyu suyu farklı milyonlarca insan. Benim istediğim gibi olmasın. İstediğimi vermesin. Bana iyi davranmasın. Kovsun. Bunlar sorun değil.

Elde olmayan bir nedenle yolunuz kesişiyor. Barış içinde kardeşçe yaşayın diyen, yaşamamış, hayatı bilmeyen zihniyet iyiyle kötüyü iç içe sokuyor, katili bana komşu ediyor.

Hani yan baktın kaldırır vurur diye başımızı kaldırmıyoruz. Abisin diyoruz. Aman bir yerine dokunmayalım diye otobüste trende iki büklüm gidiyoruz. Yine de çatıyorlar. Sokakta zavallı aç bir kediyi tekmeliyor. Dayanamıyorsun “Lütfen yapma” diyorsun, başına belayı satın alıyorsun!

Ben iyilerle kötülerin birlikte yaşamasına karşıyım. Allah bile ayırmış; kötüler cehenneme, iyiler cennete. Sen niye beraber yaşatıyorsun? O zaman iyi ve dürüst vatandaşlarını koruyacaksın, korumuyorsun!

Aynı onlar gibi dövmek öldürmek, ha yapar mıyız yaparız; ama bizim kitabımızda yazmıyor. Dövülen horlanan biz oluyoruz. Bu hukuk sistemi kötüleri ve kötülükleri koruyor. Eşit davranıyor güya. Ya katille masuma nasıl eşit davranırsın!

İşin dramatik yanı biz de sonuçta etten kemikteniz, bu durumlara katlanamıyoruz. Elimizden de bir şey gelmiyor. Bazıları Allah belasını versin deyip rahatlıyor. Ben yapamıyorum; çünkü Allah'ın bunlara bela falan verdiğini görmedim. Biz iyiliğin ödülü olarak cehennemdeyiz, onlar cennette. İnancımı yitirdim. Devlete güvenmiyor, Allah’a inanmıyorum!

Haliyle kafayı yiyoruz… Yolda giderken kendi kendime konuşuyormuşum. Aşağılık herif bir de dalga geçip gülüyor! Senin yüzünden bu haldeyim, diyemiyorum!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..