Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Dere yatağına villalar, belediye'den...

Dere yatağına villalar, belediye'den...
 

Hürriyet'ten...






Benim memurum işini bilir...

Belediyecilerim daha akıllıdır...

Derenin intikamı...

Asmayalım da besleyelim mi ?..

Belediye başkanları idamlık !..

Onuru olan istifa eder !..

Sen şunu söyledin !..

Sen bu haltı yedin !..

Hayır sen yedin;ben seyrettim !..

Kaldırımlar yörümekle aşınmaz !..

Kelleciler..

Paçacılar...

Açılımcılar

Açılmazlar...

Biricikler...

Buldumcuklar...

Gemicikler...

Yumurtacılar...

Arsa talancıları...

vs...vs...

Derken

Elin oğlu malı götürmüş...

Hem de dere kenarında...

''Halimeyi samanlıkta basmışlar...''

İyi ki basın var...

Yoksa nereden bilecektik ?..

Basın bildiriyor...

Ben de bildiriyorum...

Biz ne zaman adam oluruz ?..

Adam olduğumuz zaman..

Peki ne zaman...

Dere intikam alırsa...

Kiptaş'tan dere yatağına süper villalar yapıldığını öğreniyoruz.

''İstanbul’da yaşanan sel felaketinin ardından dere yataklarında yaşanan yoğun yapılaşma sorunu tekrar gündeme geldi.

Başbakan Erdoğan ve İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Topbaş dere yataklarına yapılan binaların yıkılacağını açıkladı ;ancak İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin bir kuruluşu olan Kiptaş’ın, Dragos sahilinde dere yatağına trilyonluk villalar yaptığı ortaya çıktı.'' (Hürriyet)

............

Hayır ben yapmadım...

Eben yaptı !..

Hay senin !..

Ben de senin !..

Leyleğin ömrü lâklâkla !..

Leylekler bile küsmüş !..

Kış geliyor !..

Kömürler istifte !..

Makarnalar hazır !..

At gözlükleri,''Milyoncuda ''satılık !..

Dere geliyor,dereee

Amaniin aman aman !..

Kumunu sere sereee !..

............

Kaynak :http://www.hurriyet.com.tr/gundem/12462030.asp?gid=229



 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..