Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Dertliyim bu akşam

Ben geçen günün yorgunluğunu atamıyorum,
Sanki bin derde birden düşmüşüm yatamıyorum
Gezmek istedim lakin doğrulup kalkamıyorum
Üzgünüm, yalnızım, yorgunum, dertliyim bu akşam

Kimse bilmez, kimsenin çektiği acı derdini
Derdi çeken bilir ancak, bilir kendi, kendini
İncitmekten çekinir bil cümle çevre ferdini
Üzgünüm, yalnızım, yorgunum, dertliyim bu akşam

Bir kelime, bir cümle ile kırılır kökünden
Tamiri zordur imalatı olmalı yeniden
Bilesiniz bahsediyorum sorunlu şey kalbden
Üzgünüm, yalnızım, yorgunum, dertliyim bu akşam

Hep demişlerki ’Kol kırılır yen içinde kalır’
Pek inanmam kalb kırıldımı içinde ne kalır?
Doğru düşünüp söylersen sevgi içinde kalır
Üzgünüm, yalnızım, yorgunum, dertliyim bu akşam


yaşar türkmen

 
Toplam blog
: 48
: 325
Kayıt tarihi
: 29.06.08
 
 

Şair- yazar 1968 Boyabat doğumlu şair- yazar, Yaşar Türkmen, Saraydüzü Yukarı Arım Köyü nüfus..