Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '09

 
Kategori
Futbol
 

Dev derbi

Herkesin bildiği gibi bu hafta Fenerbahçe - Galatasaray derbisi var. Bende bu konu hakkında küçük bir yorum yapayım dedim ve hemen klavyeme sarıldım. :)

Süper Lig'in 1. ve 2. takımları Fenerbahçe ve Galatasaray'ın bu haftaki derbisi çok güzel geçecek gibi duruyor. Maçı Galatasaray kazanır ise birinci oluyor. Fenerbahçe puan alır ise birinciliğe devam ediyor. Ama Fenerbahçe için puan değil yenemk önemli. Geçen haftaki Gaziantepspor yenilgisi bütün Fenerbahçe'lilerde bir şok yarattı. Galatasaray'da fırsat bu fırsat deyip puan farkını ikiye indirdi. Ve bu hafta dev derbi geldi çattı. Ben iki takımında basit analizini yaptım. Aslında herkes biliyor bunları ama ben tekrar hatırlatayım. :)

Fenerbahçe öne geçince maçı aldık gözüyle bakıyor. 1-0 olsun bizim olsun düşüncesiyle tamamen defansa çekiliyor. Bir kaç kontra atak ile ikinci golü bulmak istiyor. Galatasaray ise her maçta bol gol atıyor. Doğal olarak çok saldırıyor. Diğer rakip bile üstüne gelirken saldırıp bir kaç gol bulabiliyorsa üstüne gelmeyen bir takıma neler eder?
Galatasaray hücum ağırlıklı oynadığı için defansın arkasında büyük boşluklar olyor. Alex bu tür pozisyonlarda güzel pas çıkartıyor. (Oynarlar ise) Güiza ve Semih çok pozisyon bulur.
Keita ve Roberto Carlos'un kanatı hakkında hiç bir şey diyemiyorum :) Ama Keita dağıtacak gibi. Aynı şeyi de sağ kanattan Fenerbahçe yapacak.

 
Toplam blog
: 3
: 1215
Kayıt tarihi
: 12.09.09
 
 

Tunaberk Buğra Özer. Yaş 15. Liseye başlayacaz. Ümitköy Anadolu Lisesi. SBS'den geçtik. Yeni bir oku..