Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Devlet Çözümdür

Evet
Devlet çözümdür
Çözüm söz konusu ise
Devlet olanak olarak geniştir
Öncelikle
Devlet çözümcü olmayı isteyecektir
Ben gelişmişliği
Devletin çözümcü karakterinde arıyorum
Çözümcü devlet
Sorun bırakmaz ortada
Her sorunu çözeni vardır onun
Gelişmiş devlet
Gelişmiş insanlar topluluğudur
Gelişmiş insan
Bilimsel alanda gelişmiştir
Sezi gücü gelişkindir
Sorunu sezer
Hangi bilgiye dayandığını sezer
O bilgiyi soruna transfer eder
Sorun çözülür gider
Bilim çağında
Sorun çözülemez diye bir yargı yoktur
Bilim çağında
Her sorun mutlaka çözülür
Gelişmiş devlet
Sorun çözücüler aracılığıyla
Bütün sorunları çözer
Bir de
Gelişmiş devlet önsezilidir
Daha sorun doğmadan onu sezer
Önlemini alır
Sorunu doğmadan yok eder
Ben
Türkiye Cumhuriyetinin böyle olmasını
İstiyorum ve öneriyorum
Bilinir ki
Çözülememiş sorunlar insana zarardır
İnsana zarar olan bir şeyin yaşaması
Gelişmiş devlete yakışmaz
Zaten o devlet gelişmiş değildir
Devleti yöneten bunu bilecek
Bütün gücüyle
Devleti gelişmiş devlet yapacak
Gelişmemişlik de büyük bir sorundur
Devlet bunu böyle bilecek
Gelişmemişlik sorununu çözüp atacak
Devleti
Yani Türkiye Cumhuriyet’i devletini
Yani benim sevgili devletimi
Gelişmiş yapacak
İlk sorun budur
İlk çözülecek olan da budur
Gelişmişlik göstergeleri şunlardır
Eğitim bilimseldir öncelikle
Yani
Eğitim kişide değerlemeler yaratarak
Kişinin kendisi olmasına yardımcı olacak
Ancak
Kendisi olan insan değerli insandır
Neyi isteyip istemediğini bilendir
İstediğine mutlaka kavuşandır
Ona kavuşma yollarını arayıp bulandır
Böyle insanların çoğunlukta olduğu toplum
Nitelikli toplumdur
Nitelikli toplumlar çabuk ilerleyen toplum olurlar
Nitelik
Doğruyu güzeli arayıp buldurur
Her günü bir önceki günden
Daha yanlışsız ve eksiksiz oldurur
İşte bu çoğunluk
Ekonomik devrimleri beklemeksizin yapar
Artı değer sömürüsü kalmaz ortada
Herkes eşit yararlanır üretimden tüketimden
Dış satım dış alımdan hep önde olur
Böyle toplumlarda
Bilimdışılık asla söz konusu olmaz
İnsanlar gören tutandırlar
Görmediği tutmadığının peşinde koşmazlar
Devlet de böyle olmalı
Gören tutan devlet olmalı
Ve dış ilişkiler de gelişmişlikle
Doğrudan ilgilidir
Gelişmiş devletler dış ilişkileri
Tamamen diploması ve diplomatlarca
Yürütürler
İlkel toplum benzeri ilişkilere girmez
Gelişmiş devlet
Bizim Devletimiz de böyle olmalı
Dış devletlerle ağız dalaşına girmeden
Sorunu masaya yatırıp
Çözümü gündeme getirmeli ve çözmeli
Diyorum ya
Bu dünyada çözümsüz sorun yoktur
Önemli olan
Doğru çözümü arayıp bulmak ve çözmektir


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..