Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '12

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Didim üzerine ütopik düşler - 2- (Dünya Kehanet Merkezi)

Didim üzerine ütopik düşler - 2- (Dünya Kehanet Merkezi)
 

 

 "Ruh bedende her türlü acıya tahammül ederken kendini korur...Beden yaşlanıp ölürken; ruh sonsuz evrende özgür kalır" ( Didim Kehanet Merkezi girişindeki yazıdan)

Kâhinler ülkesi Didim'in, Kahineler kraliçesi Medusa'nın kehaneti nihayet gerçekleşti...

Medusa : “Gün gelecek Didim, Dünyanın kehanet merkezi olacak” Demişti ve dediği de oldu...

Didim uluslararası falcılığın, medyumluğun, kâhinliğin, kehanetlerin, astrologların merkezi oldu...

Didim, Dünya'nın medyumlarıyla, büyücüleriyle, astrologlarıyla, kâhinleri ve falcılarıyla doldu taştı...

Hintli Büyücüler, İrlandalı ve Alman cadılar, İspanyol simyacılar, Arapların cincileri, Fransa’nın yeni Nostradamus’ları Didim’deydiler.

Dünyanın her tarafından fallarına baktırmak isteyenler de, Didim’e akın etti...

Otellerde yer kalmadığı için çadırlar kuruldu...

Didim Havalimanına uçakların biri iniyor biri kalkıyor... Didim Havalimanının genişletilmesinin de gündemde olduğu belirtiliyor...

Didim'in uluslararası deniz limanı, uzak ülkelerden gelen gemilerle doldu...

Dünya'nın birçok liderinin de Didim'de olduğu sanılıyor... Liderlerin tanınmamak için maske kullandıkları biliniyor.

ABD Başkanı 5. W. George Bush'un da, Didim'de olduğu sanılıyor.

Rus İmparatoru 2. Putin ise kalabalık bir heyetle Didim’de bulunuyor...

Özellikle Ruslar, Didim fal merkezlerine büyük ilgi göstermektedirler. Ataları Çar Korkunç İvan,  Stalin'in, Boris Yeltsin'in gibi onlar da kâhinlere büyük ilgi gösteriyorlar...

Büyücülerin standı büyük ilgi görüyor... Ölü toprağı büyüsü, kaşık büyüsü, kabak, mum, yarasa, at nalı büyüsü yanın da en çok ilgiyi domuz yağı büyüsünün gördüğü söyleniyor...

Falcılar sokağında taze pişmiş kahve kokusu tüm Didim’i mest ediyor... El falı tekniğinde yeni gelişmeler tanıtılıyor... Çizgi, iskambil, yüz, bakla, su, tarot, zar fallarına baktırmak için insanlar sıraya girmişler...

Rüya tabirleri uzmanlarının Didim’de bulunmasına önce karşı çıkan kâhinler, sonra aldıkları bir kararla, Rüya tabirleri uzmanlarının da festivalde bulunmasına karar verdiler... 

Bu arada, kâhinlerle, falcılar, müneccimler, büyücüler,  tarotcular ve astrologlar arasında bir sürtüşme olduğu bildiriliyor.

Didim falcılık- Medyumluk- kâhinlik yüksek okulu müdürü bu tartışmalar üzerine bir açıklama yaptı...

Müdür açıklamasında: Didim'in kehanetler merkezi olduğunu, her türlü falcılığın yapılabileceğini, serbest rekabet kurallarının geçerli olduğunu bildirdi.

Papa 20. John Paul ve Şeyhülislam Ebu Şuayyip Efendi’nin karşı duruşlarına rağmen, Dünya kehanet festivalinin bu sene çok başarılı geçtiği ve Didimlilerin bu işten çok para kazandığı bildiriliyor...

 

Didim Özgürses Gazetesi, kehanet muhabiri...Şahin Erdoğaner bildiriyor...     

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..