Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '13

 
Kategori
Magazin
 

Dila Tezemir'i alkol yasağı mağdur etti ama...

Dila Tezemir'i alkol yasağı mağdur etti ama...
 

ALKOL MAĞDURU


Alkol yasası mağduru oldu.

Ünlü sanatçı Dila Tezemir’in konser sözleşmelerini iptal ettiler.

Ankara’da Hayat Boyu Sevgi Derneğinin kadınlara yönelik düzenlediği “ Önce İnsan” konulu konferansta konuşan Uyuşturucu Madde Bağımlılıkları ve Alkolizmle Mücadele Federasyonu Başkanı ünlü sanatçı Dila Tezemir öyle bir konuştu ki dakikalarca ayakta alkışlandı. 

Günlerdir ülkemizde yaşanılanlar ortada. Spekülasyonlar malum. Başbakanımızın ve devletimizin itibarına zarar vermek için yapılmayan kalmadı. Unutmayalım ki Recep Tayyip Erdoğan’ın itibarı Türkiye Cumhuriyeti’nin itibarıdır. Bu nasıl bir düşüncedir ki iş buralara kadar geldi. El insaf artık insanlarımız yapılan güzel şeyleri neden göremiyor neden nefsani davranıyoruz anlam veremiyorum.

Alkol illeti bu ülkede kaç cana, kaç aileye, kaç kadına, kaç evlada zarar verdi bilmiyorlar mı? Günümüz dünyasının en büyük ve sinsi soğuk savaş silahlarından biri olan alkollü içecekler konusunda düzenleme için yapılan” aba altından sopa gösterme” oyununa nasıl alet olabiliyoruz. Kaldı ki ahlaki değerleri yok eden bu zehir için devletimizin yaptığı çok bizce yetersizken evladının, kocasının veya ailesinin içki içmesini engellemek için yapılan önleme çalışmaları takdirin en büyüğüne şayanken bu sinsi zehire sahip çıkanlar nasıl bir zihniyeti savunmaktalar. Özel hayat diyorlar, özgürlük diyorlar,  keyif diyorlar “yahu siz içmeden eğlenemiyor musunuz?” Üç beş ağaç için ortalığı savaş alanına çevirdiniz. İnsana hizmet etmek için yaratılmış varlıkları insan hayatına tercih ettiniz. Milyarlarca lira maddi zarar verip birilerinin ticaretini yok ettiniz. Polise zarar verdiniz, kadınlarımızı taciz ettiniz ve hatta edepsizlik sınırını aşıp günahsız yavruların üzerine idrarınızı yaptınız. Peki siz insansınız da karşınızdakiler hayvan mı?

Bakın ben hayatım boyunca hiçbir siyasi oluşumun içerisinde bulunmadım. Ancak Cumhurbaşkanımı, Başbakanımı ve ekibini çok seviyorum. Onları makamları için değil doğru davrandıklarını düşündüğüm için ve yüce Allah’ın rızası için çok seviyorum. Sırf onu karşılamaya gittim diye birkaç haber yapıldı ve ardından birçok sahne programım iptal edildi. Organizasyon firmalarıyla sözleşmelerim vardı ve hepsi tek taraflı iptal etmek istedi. Dileseydim cezai şartları kullanarak hak arardım ama umurumda değil. Çünkü benim rızkımı Yüce Mevlam veriyor ve ben sadece ona minnet ederim.

Peki şimdi bunca yapılan şeyi cezasız mı kalacak. Her biri sıradan insanken baş tacı yaptığımız sanatçılar ve diğerlerinin yaptıkları yanlarına kar mı kalacak. Ben inanıyorum ki bizler akla karaya ayırt edebilecek hale geldik. Bireyleri yücelten onlara maddi ve manevi kazanımlar sağlayan bizler eminim ki yükselttiğimiz gibi indirmeyi de biliriz. Sanat diye televizyon kanallarını pavyona ve bilmeme ne evine çeviren, tarihi değerlerimizi ve atalarımızı birer hovarda haline getiren kişi ve kişiler İnşallah sizlerin gayretiyle hak ettikleri yerlere yani çöplüklere geri dönecektir.

Diğer yandan günlerdir tebrik telefonlarından kendi görüşmelerimi yapamıyorum. Ha arada birkaç çapulcu çıktı ama onlara rabbimden hidayet diliyorum. Tekrar ediyorum ben yaşadığım müddetçe İnşallah Alkolizm ile olan mücadeleme devam edeceğim. Dileneceğimi bilsem getirip bu amaçla harcayacağım. Tıpkı yıllardır neredeyse bütün kazandığımı bu amaçla harcadığım gibi. Allah biliyor, duyuyor, görüyor. Binlerce canım olsa bu uğurda vermeye hazırım.  Diye konuştu. 

 
Toplam blog
: 55
: 979
Kayıt tarihi
: 21.10.07
 
 

İnsana insan olduğu için değer veren dürüst ve saygılıyım.Güzelliği fiziki olarak düşünmeyen gönül g..