Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Dilek Doğaner Bütünsel Yaşam Koçu

http://blog.milliyet.com.tr/dilekdoganer

18 Ocak '16

 
Kategori
Ruh Sağlığı
 

Dilek'in sevgi köşesi

Dilek'in sevgi köşesi
 

Sevgi ile yürüyen insanın en güzel halidir tebessümle aydınlanma


Dilek'in sevgi köşesinden merhaba...Değerli okuyucular hayat yolumda sizlerle 2016 yılının ilk ayında karşılaştım. Ne güzel bir tesadüf... sevgiyle merhaba, hoş geldiniz.. Öncelikle sizlere kendimi tanıtmak istiyorum. Ben sizler gibi yaşamın içinden biriyim. Gözlerini her açışında yeni günü şükürle, sevgiyle karşılayan, yaşamın getirdiği deneyimleri kabulde olan, anı yaşamaya çalışan, iki çocuğuyla her geçen gün sevgiyle biraz daha büyüyen, gelişen, değişen bir öğrenciyim. Öğrenciliğim sanırım hiç bitmeyecek, bitmemeli de...Yaşam öyle güzel öğretilerle dolu ki öğrenci olmak benim için büyük bir keyif.

Sevgi köşemde öğrencilik sürecimde farkındalığımızı arttıracak hepimizin yüreğini sevgiyle genişletecek pek çok konu ile sizlerle olacağım. Artık yeni bir yol arkadaşınız var. Bu yol sevgi yolu; yolu sevgi olan herkesle bu yolda birlikte yürümeye ben hazırım siz de hazır mısınız?

Öncelikle hepimizin yaşamımızdaki sevginin bizimle başladığını kabul etmesi gerekli. Kendimizi sevdikçe yaşamımızda her şey daha iyiye gitmeye başlayacak. Değerli okuyucular kendinizi sevdikçe zaman içinde meydana gelen değişimleri hayretle izliyor olacaksınız... Kendimizi sevmek, aynı zamanda başkalarını sevmemizi de sağlıyor. Bireysel olarak çıktığımız bu yolculuk giderek büyüyor. Tıpkı minicik bir taşın denizde birbiri ardı sıra büyüttüğü dalgalar gibi. Bu arada kendimizi sevelim derken. Koşulsuz her yönümüzle sevmekten bahsediyorum. Becerisizliklerimiz, tuhaflıklarımız, kusurlarımız, zayıf yanlarımız.. Bununla birlik.te tüm harika yönlerimiz ve niteliklerimiz, güçlü yanlarımız ile sevmekten yani her şeyi kabul ederek sevmek.

O halde bu haftaki olumlama cümlemiz; "KENDİMİ SEVİYOR VE ONAYLIYORUM" olsun...

Lütfen bu cümleyi kendi el yazınız ile yazarak görebileceğiniz bir yere koyun ve sıklıkla tekrarlayın.. En az 21 gün sabırla tekrarlayalım lütfen.. yeni bir alışkanlığı yerleştirmek için 21 gün boyunca tekrar etmek gerekir. Çünkü yeni alışkanlığın zihinde ve hücresel bellekte kalıcı olarak yerleşmesi 21 gün sürer. Değerli okuyucular sonuçları hep birlikte gözlemlemeye ve paylaşmaya ne dersiniz. Sevgiyle kalın...

 

DİLEK DOĞANER

 
Toplam blog
: 15
: 293
Kayıt tarihi
: 18.01.16
 
 

Hayat her zaman insana gülümser, yeter ki sen gülümsemeyi bil. Destan şehir Çanakkale'de dogdum. ..