Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '17

 
Kategori
İnançlar
 

Din ve Mezhep Savaşlarına Dair

Din ve Mezhep Savaşlarına Dair
 

Dünyada birçok şeyin temelinde dini inanışlar arasındaki farklılıklar yatıyor.

Aslında çok saçma olmakla beraber 21.Yüzyılın da ölüm makinesinin dümeninde yine dini duygular arasındaki farklılıktan kaynaklanan gerçek saygısızlığın yatması insana birçok şeyin yalan üzerine inşa edildiğini gösteriyor.

Haçlı Seferlerinin temelinde dolayısıyla öldürme fikrinin babası olarak din vardı. Ortadoğu’da günümüzde de halen öldürme makinesinin dümeninde din var. Düşününce insana saçma gibi geliyor ama olsun. Ölüm makinesi çalışmak zorunda…

Dini bilgim çok fazla sayılmaz. Ama bir sofrada lokmamı sayan birinin beni cennette kendine komşu olarak görmek isteyeceğinden emin değilim. Aynı şekilde bu dünyada elimde ne var ne yok almak istiyorsun ancak öbür dünyada bana cennetler bahşedilmesine hizmet ettiğini iddia ediyorsun. Sadece ve sadece sayılı günler zarfında benimle arkadaş, kardeş olmayı beceremeyen biri nasıl olur da öbür dünyada benimle sonsuza kadar arkadaş olmak ister diye düşünmeden edemiyorum. Benimle yolu, suyu, havayı, coğrafyayı, zenginliğin hiçbir türünü, Allah’ın verdiği ne varsa hiçbirini paylaşmadığın, sürekli kendi hesabına bana kazık atan insanlar nasıl olur da benimle sonsuza kadar kardeş olmak ister diye düşünmeden edemiyorum. Buna aynı zamanda kendim de ne yazık ki dahilim.

Daha aklımda çok fazla sorular var da hepsini sorarak zamanınızı almak istemiyorum. Sahi sizlere göre de dünyada din ve mezheplerin almış olduğu misyonda bir gariplik yok mu?

 

 
Toplam blog
: 2271
: 163
Kayıt tarihi
: 15.10.14
 
 

Bugünün doğrusu yarının eğrisi, dost görünenler düşman ve herşey aslında zıddı olabilir. Büyük ih..