Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '17

 
Kategori
Deneme
 

Dinazor..

Dinazor..
 

siz onu bırakında trekslerin nesli gerçekten de yok mu oldu ?


kuraklığıma çöldüm bir zamanlar

kızgındım ve yürünmeyecek kadar kumdum

kılıcımda boynum kadar kirli ve  inceydi

kafasız insanlarda bana sorulurdu kafa bulurlardı aklı sıra kendilerince

kör kelebekler beslerdim kanatlarının hatırına

hiç kuzgunum olmadı ama olsaydı inan ilk senin haberin olurdu

*

önce pusulamı çaldırdım sonra da yıldızlarımı

kendimi bile tarif edemiyorken nereye nasıl gidilir bilemedim

gözün oynaşta olsa bile bir elin mutlaka işte olsun dediler demesine de

bin dereden su getirme işi de iş değil be birader

ne de olsa çöldüm

iyide olsaydı şimdiye göldün dediler ve güldüm neymiş onlardan söylemesiymiş miş miş miş

*

hiç unutmam uykusu bölünmüş bir yarasayla frankesteini çekiştirmiştik bir gece

neymiş efendim filmlerde hep o başrolmüş neymiş bütün güzel kızların kanını o içerken

onlar ineklerle takılıyormuş hep sürü görüntüsü vermekten psikolojileri bozulmuş

o en kralından tabutlarda zıbarıyorken onlar rutubetli yerlere asılmak zorunda kalıyormuş muş muş muş

öyle çekiştirmişiz ki sonradan fark ettik belden aşağısının onda yukarısının bende olduğunu

*

belden aşağısı demişken neyse boş verin

hem ikizlerimden size ne … sol sağ sol sağ kıta dur tüfek omuza

siz onu bırakında trekslerin nesli gerçekten de yok mu oldu

yok olduysa çok daha tehlikeli tür dedikleri şu anda bahsi geçen dinozorlar kim

yol yakınken yürüyelim derim arkadaşlar ve en cilalısından da göktaşı duasına çıkalım

*

off havada yine gri toz bulutları yağmur boşaldı boşalacak

boşalacak demişken aslında gecikti sayılır

kafası karışmış bence şimdiye gelmesi lazımdı

neyse bu arada kalp doldukça da beyinde boşalırmış derler ne ilgisi varsa

derler demesine de aşkın da karın doyurduğu görülmüş şey değil canım

bir dakika

yoksa peynir ekmekle yediğim….aman Allahım aklıma mukayyet ol

ben olamadım da…

ilhanaşıcıkasımikibinonaltı

 
Toplam blog
: 74
: 99
Kayıt tarihi
: 27.12.16
 
 

* aynaya baktığında kendini göremiyorsan suçu aynada arama... * zaman şeytan icadıdır an ise Ta..