Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '17

 
Kategori
Şiir
 

Dinleyin can taşıyanlar dinleyin

Dinleyin can taşıyanlar dinleyin
 

Ebruli sanatı- Sökeli sanatçı Mustafa Akgün


“Bu can emanettir bize

Bir gün alınacaktır geriye

Ve sorulacaktır işte o zaman

Bu canı niye kötüye kullandın da

İyiye kullanmadın diye”

Bir şiirimle gireyim konuya

ELVEDA DİYEMEM

Bu can istenecektir bir gün eminim

O anda kıyametler koparacak değilim

Yalnızca bu konuda bilinsin hislerim

*

Elimi yarin elinde başımı göğsünde isterim

Yeşil bakışlar dolansın üzerimde nemli

Kuruyan dudaklardan çıkmasın elveda

Solan gözlerimden okunsun buruk veda

*

Elveda diyemem sessizce giderim

Sonsuzda buluşmayı hayal ederim

Gecikse de yar üzülmem beklerim

(Halil Güven- Mavi kanatlı Kuş)

...

Can taşıyanlar

Can Taşıyanlar

Bu canı neden taşıyorsun

Bunu bilmen lazım

Bilmen lazım bunu

Bakıyorum

Bakıyorum yakınlarıma

Yakın ve uzak çevreme

Göremiyorum bu bilinci nedense

Ya da çok az görüyorum

Şunu iyi bilmeli can taşıyan

Cana değer verecek her şeyden önce

Can taşıyan

Sevecek koruyacak korumasına alacak

Her türlü zarardan uzak tutacak onu

Asla ve asla

Kim adına olursa olsun zarar vermeyecek cana

Allah öğüdüdür

Bir canı koru bütün canları korumuş

Bir canı koruma bütün canları korumamış olursun

Yaşadığımız en acı gerçektir son günlerde

İnsanlar çıkıyor ortaya

İnsanlara zarar veriyorlar hunharca

Kendilerine de hiçe sayarak

Birçok insanı ağlatarak

Birçok insanı hüzne boğarak

Yanlış bu canlarım yanlış

Sorarım onlara

Siz ne yüzle gideceksiniz yarın

Allah karşısına

Ölerek öldürerek kazanılmaz

Allah sevgisi

Ve insan sevgisi

...

Ey can taşıyan

Ey can taşıyan

Bu can emanettir sana

Emaneti kusursuzca

Yerine ulaştırmaktır

Aslolan

Unutma bunu

Unutma bunu

Unutma bunu

Varsa aklında zarar vermek cana

Gel dinle beni

Gel dinle beni

Gel vazgeç bu yanlıştan

Seven ol

Sevgi duyan ol

Barışa kardeşliğe omuz veren ol

Yarın Allah huzurunda

Allah sevgisini hoşgörüsünü

Yaşayan ol

...

Saygı sevgi

Ve aklın egemenliğinde barış içinde yaşamlar dilerim

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..