Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '11

 
Kategori
Anılar
 

Dişim ağrıyor...

Dişim ağrıyor...
 

Yorgun bir gecenin ardından içimden yazma isteği ile oturdum ekranın başına bütün bir gün koşuşturup hastanenin o ilaç kokan koridorlarında bir o yana bir bu yana savrulmaktan helak olmuş vaziyetteyim. Allah kimseyi düşürmesin ama bir o kadar da eksik etmesin. 

Ne kadar gündemi çabuk değişen bir ülkede yaşıyoruz daha dün bir şeyleri protesto etmek için evlerde ışıkları yakıp söndürürken hop neden bunu yaptığımızı unutup başka bir şeyi protesto ediyoruz hayatımız dizi neymiş efendim Kanuni Sultan Süleyman hamam da yıkanıyormuş da haremi açılmışta yok efendim Osman denize düşmüş vah zavallı Osman ya Fatma güle ne demeli Allah kimseyi onun durumuna düşürmesin Oysa gerçekte bunları yaşayan o kadar insan var ki ama kan içip kızılcık şurubu içtim misali susup oturuyorlar koca dayağı o koca elleri kırılsın yetersiz ve eksik beyinli adamların. 

Allah kimseye yirmilik diş acısı yaşatmasın nereden biliyorsun dersen çünkü çekiyorum da oradan biliyorum. Dün dişçini yolunu tutmuş acı içinde acılı bir şarkı tutturmuş yağmur altında yürürken aniden sırtımda bir bisiklet yok şaka değil gerçekten ben ağaca bisiklet bana çarptı ay of filan derken adam düştüğü yerden kalkıp bisiklete binip kaçtı. Ben geçirdiğim şok etkisiyle ne olduğumu anlamadım açık söylemek gerekirse insanlığın yok olduğunu anladım bir nasılsın durumun nedir demekten bile aciz olduk. Vur kaç başka bir şey yok 

Sevgili dostlar valla Balkanlardan soğuk havalar girdi yani resmen kış geldi bu sene de Çin mallarından sonra da Çin gribi geldi Ülkemize hepimize hayırlı olsun demeyelim bence herkese geçmiş olsun Allah acil şifalar versin diyelim. Sevgiyle ve de sağlıkla kalın. 

 
Toplam blog
: 45
: 930
Kayıt tarihi
: 03.02.08
 
 

Merhaba en modern en yeşil ve de yaşamaktan zevk aldığım İzmir' de yaşıyorum. Bornova Suphikoyuncu l..