Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Diyorum ki-2

Diyorum ki-2
 

Bağrında eziklik hissedilmeyen
Kendisinden hiç bıktırmayan
İnsanı İnsan sayıp kahrettirmeyen
Mükemmel bir ülke istiyorum

Olmazmı böyle bir ülke
Dolmazmı güzelliklerle söylesene
Solmazmı kötülükler pislikler
İşte ülkemin güzelliğini istiyorum

Şahlanmış yüreklerle dolu
Çelikten sert insanlarının kolu
Dünyaya satabilecek BORu
Dolu dolu ülkemi istiyorum

Demokrasisi genişmi geniş olan
Hazinesi dolumu dolu olan
Alimlerini bilginlerini el üstünde tutan
Büyük ülkemi istiyorum

Düşüncesi farklı olsun
Kafa yapısı değişik olsun
Ama önce insan mutlaka insan olsun
Anlayışlı ülkemi istiyorum

Ertuğrul gaziyi hatırlayan
Karacaoğlanları unutmayan
Yemyeşil ormanları kurutmayan
Yaradana AŞIK Ülke istiyorum

Ergenokon destanını yaşayan
BÜYÜKLERİN Emanetini koruyan
Tarihine Tarihleri saklayan
Tarihci milletimi istiyorum

Hikaye anlatanı değil yazanı çok
Boşta gezen değil çalışanı çok
Hırsızı OLMAYAN iyilerin daha çok
Güzelliği bol bol ülkemi istiyorum.

....................
22/04/2001

Şair: YAŞAR TÜRKMEN

 
Toplam blog
: 48
: 325
Kayıt tarihi
: 29.06.08
 
 

Şair- yazar 1968 Boyabat doğumlu şair- yazar, Yaşar Türkmen, Saraydüzü Yukarı Arım Köyü nüfus..