Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '22

 
Kategori
Güncel
 

Doğalgaz, Aya Böl Düşük Olur

4 ay 500 lira, 8 ay 50 lira; 2400 lira. Böl 12’ye, 200 lira.

Hesap güzel de kışın o 4 ay yüksek maaş almıyoruz.

Ne olursa olsun toplamda ayda ortalama 200 lira doğalgaz faturası gelir.

Yılda 2400 lira yakacak parası da normaldir. Üstelik bir de bunun tüp parası var.

“Asgari ücretle geçinilemez.”

Asgari ücrette değil sorun. Ben asgari ücret almıyorum ama asgari ücretle geçiniyorum çünkü kira vermiyorum.

Sorun; neden evleri yok?

Asgari ücret düşük değil ki yarısını kiraya veriyorlar.

2500 lira en düşük emekli maaşı 3500 lira olsun dedik yazımız yayınlanmadı; herkes diyor, 5000 olsun diyen var. Bakın bu, sorun.

4253 lira asgari ücrete itiraz ediliyor.

Ben bu kadarla geçiniyorum hiç de sorun yaşamıyorum.

Asgari ücretle çalışan herkesin mi evi yok?

4’ü ergen 5 nüfus bu para bana yetiyor, hem de bu pahalılıkta; çünkü ben bilinçli alışveriş yapıyorum, sadece bana gerekli olan şeyleri alıyorum.

Evime tatlı girmez, meşrubat girmez, pasta bisküvi yok, meyve ekmek yemem, sigara içki asla…

Dene bakalım yetiyor mu yetmiyor mu, hem de etiyle sütüyle…

Geçinemiyormuş, hadi ya!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..