Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '13

 
Kategori
Şiir
 

Doğam var

Doğam var
 

Hafif bulutlu bir hava içerisinde

Çam ağaçları uzanıyor karşıda

Papatyalar boy göstermekte her yerde

Hayat ne kadar güzel

Öyle bakışlarınızı gizlemeyin

Doğayı seyretmeye doyamıyorum

Uçan bir kuşun güzelliğini

Çiçeklerin o hoş görünüşünü

Dilde anlatmak mümkün değil

Düşüncelerini anlatmak kadar

Gerçekleri yazmak da kolay

Şu anda gök gürüldüyor

Sanıyorum yağmur yağacak

Yağmur toprağın bereketidir

Nasıl su insan için çok önemliyse

Yağmur da bütün güzelliklerin şerbetidir

Hani hep dilde kalan bir söz

Birgün yağmur yağacak

Yağmur tanesi saçına düşecek

Gözlerinden su olup akacak

Dere nasıl geliyor yol boyu

Akışıyla okşuyor yürekleri

Üstündeki köprüden geçiyor insanlar

Bir köprü olmak isterdim

İnsanlara bir nevi yardım etmek

Sonsuza kadar mutluluğu simgelemek

Herşeyi bütün yüreğimle

Benliğimle sevmek isterdim

Nasıl doğa aşkı tükenmiyorsa

İnsanlara karşı olan sevğimde

Hiçbir zaman bitmeyecek

Benim kimseyi üzmeyen

Bütün güzellikleri içinde yaşatan

Bir tek doğam var...

 

Nuray Çölgeçenoğlu

 

 
Toplam blog
: 20
: 446
Kayıt tarihi
: 04.03.13
 
 

1986 Nazilli doğumluyum. Eskişehir Anadolu Üniversitesi İşletme Bölümü mezunuyum. Mimar Bürosunda..