Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Doğru kadın kim? Aradığın adam nerede?

Evet... Bu soruları hem senin için, hem kendim için soruyorum ben güzel okuyucum:

Doğru kadın kim? Aradığın adam nerede?

İnsan, aradığı adamı ya da kadını neden bir türlü bulamaz acaba, senin gibi, benim gibi?

Acaba fazla mı kılı kırk yarıyoruz? Yoksa fazla pirpirikli, fazla evhamlı mıyız?

Hassaslığın bu kadarı, ruhun her türlüsüne de zararlı değil mi?

İdealizm midir bizimkisi? Yoksa ne istediğini bilmemek mi?

Yoksa fazlaca abarttığımız, çokça şişirilmiş egomuzla, şımartılmış aç gözlülüğümüz müdür; bizdeki sorunun esas kaynaği?

Sarışın mı olmalıdır aradığın kadının ten rengi? Yoksa sen ten rengini aşalı, aylar, yıllar mı oldu?

Tamam... Düşünen insanın arayışı hiç bitmez; bilirim bunu ben de... Ama acaba çok da sorgulamamak, çok da düşünmemek mi gerekir acaba karşında duran, yanına yakışacağını düşündüğün insanı?

Olur ya...  " Yürür mü acaba? " diye kendi kendine sorup, sorguladığın, bazen yıllarca, bazen de ömür boyu sürüp gider; hiç de beklenmedik bir biçimde. Bazen tam da " Buldum işte! Buldum onu; yaşasın! " diye havalara sıçrarsın. Ama bir bakmışsın; onunla yılları, hatta bazen ayları bile eskitememişsin. N'apalım? Buna da "kader " mi diyelim?

Ne tuhaf bir durumdur bu. Sence de öyle değil mi?

O zaman malum soruyu, soruyorum yeniden, izninizle...

Doğru kadın kim? Aradığın adam nerede?

Bazen akışına bırakmalı, aşkı da hayatı da... Bazen de sonuna kadar zorlamalı, aşkın da, hayatın da gittiği, gidebileceği herşeyi, her yeri...

Bilemiyorum ki şimdi... Doğru olan hangisi? Hangi adamın ya da kadının peşinden gitmeli? Ya da hangisinin kendiliğinden gelmesini beklemeli?

En iyisi yazı tura atmak!... Yazı olursa ben beklerim; tura gelirse o bekler! Ya da bunun tam tersi!

Aa- aaaa! Sen benden hızlı çıkıp, attın bile parayı havaya? Aferin sana!

Öyleyse söyle bakalım hemen... Yazı mı getirdin? Yoksa o seni kendine mi getirdi? Söyle bakalım... Yazı mı, tura mı? Söyle bakalım... Bahtına düşen kör kuruş hangisi?

Bana hava hoş nasıl olsa!... Ben de bütün yollar Roma'ya çıkıyor; ama eninde, ama sonunda!...

Not: Yazıda kullanılan görsel www.haberler.com adresinden alınmıştır.

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..