Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '10

 
Kategori
Fotoğraf
 

Doğum fotosu mu? bebek fotosu mu?

Doğum fotosu mu? bebek fotosu mu?
 

http://milasdaydreams.blogspot.com/


Genelde günlük gazetelere bakmam akşam üzerini bulur. Bu sabah erken kalkmışlığımdan olsa gerek kahvaltı sonrası gazetelere bakıyorum. Küçücük bir haber ve altında enfes iki kare poz. 'Kitap Kurdu bir bebek' ve Rokçı bebek...Ben bu pozlara vuruldum diye hemen bilgisayarımı açtım ve Adele Erersen diye tarttım. Çıkmadı. Neden gazetedeki dizgi hatası!

Neyse konumuz bu değil: Aradım, taradım. Buldum: http://milasdaydreams.blogspot.com/

Adele Enersen ismi doğru! Bu konu hakkındaki düzeltme detayını ve blog adresini de içeren mesajı, ilgili gazetenin editörüne e-mail attıktan sonra, hızımı alamadım. Dedim bu sevimli fotoları ve bu blogu, blogum da duyurayım.

En az benim kadar beğeneceğinize eminim. İşte yaratıcı sanatçılık budur!:)))

 
Toplam blog
: 119
: 1401
Kayıt tarihi
: 11.02.09
 
 

Ben kimim? Tüm sıfatlarımın dışında doğduğum günden beri bu sorunun cevabını bulmak için sürekli ..